۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85423925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادفات برون شهری میاندوآب ۵۰ درصد افزایش یافت

۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹
کد خبر: 85423925
تصادفات برون شهری میاندوآب ۵۰ درصد افزایش یافت

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: پارسال ۲۹ نفر از هموطنان در محورهای مواصلاتی این شهرستان بر اثر تصادف جان خود را ازدست دادند که نسبت به مدت مشابه افزایش ۵۰ درصدی نشان می دهد.

سرهنگ فخرالدین رستم پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در همین مدت ۳۴۸ نفر هم مجروح شدند، اظهار کرد: سال گذشته همچنین بر اثر تصادف درون شهری هم هشت نفر فوتی و ۵۷۳ نفر مجروح داشتیم که مقایسه آمار تصادفات درون‌شهری حاکی از کاهش ۲۰ درصدی است.

وی از کشف ۴۰۰ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق طی سال گذشته خبر داد و افزود: در زمینه مبارزه با قاچاق در شهرستان، ۲۱۷ دستگاه خودرو توقیف و ۲۸۵ نفر متهم نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه پارسال مقدار ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد، اضافه کرد: همچنین در این مدت ۳۵۰ نفر توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شده‌اند.

وی به عملکرد پلیس در حوزه فضای مجازی و پلیس فتا نیز اشاره کرد و افزود: در بحث برخورد با جرائم سایبری، همکاران پلیس فتا در شهرستان میاندوآب ۲۸۵ نفر متخلف را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۴۰۰ فقره آموزش همگانی به‌صورت حضوری و مجازی در جامعه هدف داشته‌ایم، اظهار کرد: در سال گذشته اکثر سرقت‌های اتفاق افتاده کشف و با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی و واحدهای اجرایی شاهد کاهش ۲ درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن بودیم.

سرهنگ رستم پور تاکید کرد: از مردم درخواست داریم تا در راستای کاهش جرائم، تصادفات و مبارزه با مواد مخدر با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و هرگونه اخبار و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha