آکوباتری به باشگاه دارندگان یک‌هزار اشتغالزایی در استان اردبیل پیوست

اردبیل - ایرنا - طی آئینی با حضور استاندار اردبیل، ورود گروه صنعتی آکوباتری به باشگاه گروه‌ها و واحدهای تولیدی صنعتی دارای اشتغالزایی یک هزار نفری در استان اردبیل، گرامی داشته و از مدیران و کارکنان آن تجلیل شد.

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل، آئین گرامیداشت ورود گروه صنعتی آکوباتری به باشگاه مجموعه‌های دارای اشتغالزایی یک هزار نفری، روز دوشنبه در محل این گروه صنعتی برگزار شد و در این آئین اعلام شد که تعداد اشتغالزایی گروه صنعتی آکوباتری به یک هزار و ۱۰ نفر رسیده است.

استاندار اردبیل پیش از این، راهبرد مهم این استان برای تکمیل زنجیره‌های تولید در بخش صنعت را حمایت از توسعه واحدهای تولیدی اعلام و از تدوین برنامه باشگاه یک‌هزارتایی‌ها برای افزایش میزان اشتغال ۱۵ واحد تولیدی استان تا پایان سال ۱۴۰۳ به بالای یک‌هزار نفر خبر داده بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در دی ماه امسال اعلام کرده بود که با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده برای افزایش تعداد واحدهای تولیدی با ظرفیت اشتغال بیش از یک هزار نفر، حدود ۳۰ واحد صنعتی این استان امسال و سال آینده به جمع باشگاه هزار نفری‌ها می‌پیوندد.

در حال حاضر در مجموع، افزون بر یک‌هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان اردبیل فعال است.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در شمال‌غرب ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha