میوه شب عید در خراسان جنوبی با تخفیف عرضه می‌شود

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: میوه شب عید با تخفیف در نظر گرفته شده از ۲۸ اسفند در استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز شنبه در حاشیه بازدید از سردخانه‌های مواد غذایی و میوه شهر بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر ۱۵ درصدی که مباشر برای میوه شب عید تخفیف در نظر گرفته است، از منابع استانی هم مبلغی را اختصاص می دهیم تا تخفیف افزایش یابد و مردم این میوه ها را زیر قیمت بازار دریافت کنند.

وی گفت: ذخیره سازی خوبی برای میوه از جمله سیب زرد و قرمز، مرکبات، خرما و گوشت انجام شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی ادامه داد: خرما در حال توزیع است و میوه شب عید هم از ۲۸ اسفند در سطح استان توزیع می شود.

وی گفت: سیب زرد کیفیت خوبی داشت اما سیب قرمز به خاطر ویژگی های خاص باید زودتر مصرف شود در هر صورت میوه شب عید از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار است.

قناعت با اشاره به تقارن ماه رمضان و عید نوروز اظهار کرد: به همین دلیل اقلام مورد نیاز مردم در نوروز و ماه مبارک رمضان باید تامین شود.

وی گفت: طبق سنوات گذشته هر سال ستاد تنظیم بازار استان برای جلوگیری از افزایش قیمت ها و کمبود اقلام ضروری جلسات را به شکل منظم برگزار کرده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ذخیره سازی گوشت قرمز و مرغ هم به خوبی انجام شده و از این حیث جای نگرانی در استان وجود ندارد.

وی گفت: همچنین شکر و گندم مورد نیاز ذخیره سازی شده و هماهنگی خوبی بین دستگاه های متولی در ستاد تنظیم بازار وجود دارد تا با هماهنگی بخش خصوصی و دولت توزیع به موقع انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی امروز با همراهی دادستان بیرجند و شماری از مدیران استان از روند ذخیره سازی و نگهداری اقلام اساسی در بیرجند بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha