۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85419934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه ای در البرز

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85419934
دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه ای در البرز

کرج - ایرنا -رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که با جعل عنوان کارمند یکی از نهادهای مهم کشور اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود و تحت تعقیب مراجع قضایی قرار داشت، در این استان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ "حکمت اله شجاعی" روز شنبه گفت: در پی ارجاع پرونده ای مبنی بر کلاهبرداری از طریق جعل عنوان کارمند یکی از نهاد های مهم کشور، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در بررسی و تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از نهادهای مهم کشور با چرب زبانی وعده دریافت واردات خودرو، برنده شدن در مناقصه های مهم و وام کلان از بانک را به مالباختگان می داد و در ازای این کار مبلغ هنگفتی از طعمه دریافت و متواری می شد.
شجاعی گفت: با توجه به این که متهم هیچ گونه ردپایی از خود برجای نگذاشته بود بنابراین با اقدامات گسترده پلیسی در نهایت مخفیگاه وی در یکی از شهرهای حاشیه ای استان شناسایی و نامبرده تحت نظر قرار گرفت.
وی بیان کرد: ماموران با تعقیب و مراقبت متهم در یک فرصت مناسب نامبرده را دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.
رییس پلیس آگاهی البرز به اعتراف متهم به کلاهبرداری و جعل عنوان اشاره کرد و گفت: تحقیقات تخصصی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.
شجاعی یادآر شد: شهروندان در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را از کارکنان دستکاه های مهم کشور معرفی کرده و وعده انجام کارهای غیرقانونی را می دهند، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha