۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85419749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر هیات : البرز همچنان پیشگام تکواندو ایران است

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85419749
دبیر هیات : البرز  همچنان پیشگام تکواندو ایران است

کرج - ایرنا- دبیر هیات تکواندو البرز  با اشاره به کسب ۶۷ مدال توسط ورزشکاران این استان طی سال جاری در رویداد های جهانی،آسیایی و تورنمنت های بین المللی اعلام کرد: البرز همچنان پیشگام تکواندو ایران است.

فرهاداصلانی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم کاستی ها در بخش‌های پاراتکواندو، پومسه و هان مادانگ که در گذشته مغفول مانده بود برنامه‌های خوبی داریم؛ همچنین برای جذب، پرورش و حفظ ورزشکاران مستعد این رشته‌ها فراخوان‌های بسیاری دادیم.

وی با اشاره به ترسیم سند راهبردی ۱۰ ساله هیات تکواندو البرز  بیان کرد: هیأت تکواندو تنها هیأت دارنده سند راهبردی با چشم انداز ۱۰ ساله در البرز است که امیدواریم نتیجه آن کسب مدال‌های رنگارنگ در رقابت‌های جهانی و المپیکی باشد؛ در کنار استعدادیابی، فعالیت در حوزه قهرمانی و برگزاری لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی با همراهی کمیته‌های آموزش و آزمون رویدادهای خوبی رقم خورده است.

دبیر هیات تکواندو استان البرز با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۴ کارگاه آموزشی و دوره‌های ارتقای مربیگری و داوری کشوری در این استان برگزار شده است ،گفت: امسال تیم‌های البرز حضور موفقی در رقابت‌های لیگ کشور داشتند.

اصلانی ادامه داد: حضور ۷۰ تیم  استان در ۲ بخش کیوروگی و پومسه ،حضور ۲ تیم البرز در لیگ برتر جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان و کسب عنوان سومی تیم پایگاه سلامتی رها و نایب قهرمانی تیم دلتا بناد کوکی در لیگ نونهالان کشور در بخش بانوان نیز بخشی از دستاوردهای استان در تکواندو است.

وی افزود: تیم‌های درنا، یاسین پیش رو و بایوران در بخش مردان نیز عناوین اول، دوم و سوم را برای استان البرز کسب کردند.

اصلانی گفت:  امسال ۶۷ مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی و تورنمت های بین المللی حاصل ورزشکاران البرز  در ۲ بخش آقایان و بانوان است که ثبت این آمار و ارقام موجب گردیده تا هیات تکواندو به عنوان هیاتی افتخارآفرین و مدعی در بین هیات های استانی و کشوری شناخته شده است .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha