۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85489825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محکومیت ۱۰۱ میلیارد ریالی قاچاقچی طلا در البرز

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85489825
محکومیت ۱۰۱ میلیارد ریالی قاچاقچی طلا در البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت ۱۰۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی طلا در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل تعزیرات حکومتی، "حمیدرضا کیوانفر" روز یکشنبه گفت: به تازگی پرونده قاچاق سه عدد شمش طلا به ارزش ۹۷ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه بررسی تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرج رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با توجه به جاساز شمش ها درون خودرو و ارائه نکردن مدارک خرید برای آنها، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
کیوانفر گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال معادل ارزش خودرو حامل شمش های طلا جریمه و در مجموع متهم به پرداخت ۱۰۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال محکوم شد.
وی یادآور شد: این شمش های طلا توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی البرز از داخل کنسول یک دستگاه خودرو کشف شد.

جریمه موسسه خدمات درمانی برای دریافت هزینه مازاد بر تعرفه از بیماران
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز همچنین از جریمه نقدی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی یک موسسه خدمات درمانی و پزشک متخلف به دلیل گرانفروشی خبرداد و گفت: با شکایت مردم پرونده این موسسه درمانی و پزشک متخلف به خاطر دریافت هزینه مازاد بر تعرفه به ارزش ۵۷۱ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی البرز رسیدگی شد.
کیوانفر افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده ، اتهام انتسابی را محرز و پزشک متخلف را علاوه بر پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال در حق شاکی به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین موسسه درمانی افزون بر پرداخت ۳۷۱ میلیون ریال در حق شاکیان به پرداخت سه میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha