۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبر: 85419224
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه ری:روح خدمت و اخلاص در میان شهرداران نمایان است

شهر ری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: روح خدمتگزاری و اخلاص می بایست در مجموعه تحت مدیریت شهرداران بیش از پیش نمایان شود.

به گزارش ایرنا ، همزمان با فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام شهید مهدی باکری و روز شهردار، فرماندار ویژه شهرستان ری فرارسیدن این روز را به تمامی شهرداران و کارکنان مجموعه شهرداری های شهرستان ری تبریک گفت.

مهدی باب الحوائجی گفت : هرساله روزهای پایانی اسفندماه برای مردم شریف ایران اسلامی یادآور خاطرات مجاهدت ها و رشادت های سردار بزرگ سپاه اسلام شهید مهدی باکری می باشد. آن بزرگ مردی که روزگاری در منصب شهرداری ارومیه خدمتگزار مردم بود و روزگاری دیگر در مقام فرماندهی لشکر مدافع مردم و کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس که عاقبت نیز با نوشیدن شربت شیرین شهادت اجر و مزد سالها خدمت بی منت و مجاهدت خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت نمود.

وی افزود: روز بزرگداشت مقام شهردار فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و به کار بستن همت برای رشد و آبادانی هرچه بیشتر محلات و مناطق مختلف شهرهای بزرگ و کوچک.

فرماندار ری ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فرمودند شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است. سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سوم در سطح فرهنگ. جدای از این سطوح شهرداری باید به سه مؤلفه در سازمان خود توجه لازم بکند. اول مبارزه با فساد در سیستم شهرداری و بافت مدیران شهری، دوم ارتقاء سطح علمی اداره شهر و سوم همکاری با سایر دستگاه‌ها. این امر بیانگر اهمیت بالای کار شهرداران و مجموعه مدیرت شهری در قبال شهروندان می باشد.

باب الحوائجی در پایان ضمن عرض خداقوت و تبریک به مناسبت فرارسیدن ۲۵ اسفندماه روز شهردار به تمامی شهرداران ایران اسلامی، فرارسیدن این روز را به شهرداران ساعی و کاردان شهرستان ری آقایان رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰، علی کلهر شهردار کهریزک، مرتضی همتی شهردار باقرشهر، حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت، شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد و سیامک علیجانی شهردار قلعه نو و تمامی همکاران و نیروهای پرتلاش آنها در مجموعه شهرداری و شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان تبریک و تهنیت عرض نمود و از درگاه خداوند منان بهروزی و مؤفقیت بیش از پیش این عزیزان را در مسیر خدمت به شهروندان و رشد و توسعه شهرها مسئلت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha