امام جمعه بندرعباس: نمایندگان منتخب، مردم را حلقه اول یاران خود بدانند

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی باید همه مردم را به عنوان حلقه اول یاران خود بدانند و رفتارشان به گونه‌ای نباشد که مردم گمان کنند فقط حلقه اول دوستانِ نماینده، مورد توجه هستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بندرعباس افزود: گاهی مردم از فاصله نمایندگان مجلس با اقشارمختلف جامعه گلایه دارند که این موضوع باید برطرف شود.

وی به نمایندگان منتخب توصیه کرد: مراقب باشند که گرفتار نزاع و دعوا نشوند و کام مردم را تلخ نکنند تا به عنوان عامل وحدت شناخته شوند.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: دوران رقابت تمام شده و باید رفاقت و همکاری آغاز شود و حفاظت و حراست از منافع ملی نیز محور و در کانون توجه باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده از نمایندگان خواست برای حل مشکلات، بین مردم باشند تا هم عامل جهاد تبیین باشند و هم با شنیدن حرف مردم در قانون گذاری موفق تر عمل کنند.

وی همکاری نمایندگان منتخب با دولت و قوه قضاییه برای حل مشکلات کشور و همچنین توجه به نخبگان و استفاده از ایده های مفید آنان را از دیگر موارد مهم دانست.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به درپیش بودن سال نو ، خواهان همکاری رانندگان با پلیس و توجه به قوانین برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha