امام جمعه بندرعباس: نمایندگان منتخب و مسوولان کام مردم را شیرین کنند

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با قدردانی از مشارکت مطلوب و بالای ۵۰ درصدی مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: نمایندگان منتخب و مسوولان باید با خدمتگزاری و تلاش جهادی، کام مردم را شیرین کرده و گره‌گشای مسائل و مشکلات آنان باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، با اشاره به اینکه عدم حضور جمعی از مردم در این انتخابات در واقع به معنای قهر با اسلام و انقلاب نیست، افزود: برنده و پیروز این انتخابات، ملت ایران هستند که با حضور پرشور و حداکثری خود، پیروزی ارزشمند را برای نظام و کشور رقم زدند.

وی بیان کرد: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید نخست شاکر خدواند و سپس شاکر ملت ایران باشند و طرفداران کاندیداهایی نیز که در رویداد سیاسی موفق نشدند در واقع از نظر ما پیروز میدان بودند؛ چرا که موجب مشارکت حداکثری مردم شدند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند: نباید با طرح مسائل اختلافی و کدورت‌ها کام مردم را تلخ کرده بلکه بگذاریم کام مردم همچنان شیرین باشد.

امام جمعه بندرعباس: نمایندگان منتخب و مسوولان کام مردم را شیرین کنند

حجت الاسلام عبادی‌زاده همچنین با اشاره به تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت گفت: در آستانه سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، جوانان هرمزگانی ضمن مهمان‌نوازی، برای حفظ و قداست این ماه عزیز، پویش مردمی «شهر من روزه‌دار است» در استان شکل دهند.

وی، تقارن ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز را منشا خیر و برکت برای شروع سال جدید دانست و ابراز کرد: باید حرمت این ماه مبارک توسط مردم و به‌ویژه مسافران نوروزی و گردشگران حفظ شود.

امام جمعه بندرعباس، همچنین ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تقویت انسجام اجتماعی و ایجاد حس همدلی دانست و بر تشکیل ایستگاه‌های صلواتی «دم افطار» ویژه ماه مبارک رمضان برای پذیرایی از گردشگران و مردم و همچنین پهن کردن سفره‌های افطاری و برگزاری محافل انس با قرآن در مکان‌های مختلف از جمله مساجد، بوستان‌ها و در کنار ساحل تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha