۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85418536
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش صادر شد

کیش - ایرنا - مدیر حمل و نقل عمومی جزیره کیش با کیش با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در جامعه گفت: اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش صادر شد.

«میثم سام‌بند» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه پس از صدور اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره، درخواست های دیگر ثبت و مراحل صدور مجوزدر حال انجام است، افزود: با توجه به گسترش روز افزون زندگی شهری و لزوم فرهنگ سازی مناسب برای حمایت از نقش زن در جامعه، صدور کارت تردد برای بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش همزمان با سایر شهرهای کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه به نظم، انضباط و نظافت ناوگان حمل و نقل عمومی در کیش توجه ویژه‌ای می‌شود، افزود: روند صدور مجوز برای بانوان در هر دو گروه آقایان و بانوان یکسان است و همه رانندگان ملزم به رعایت ضوابط از جمله پوشش آراسته و یکسان و دریافت کارت تردد هستند که مدیریت حمل و نقل با هدف نظم بخشی بیشتر بر رعایت آنها نظارت کامل دارد.

اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش صادر شد

سام‌بند ادامه داد: سامانه ۱۴۱ راه ارتباطی شهروندان و گردشگران با مدیریت حمل و نقل عمومی جزیره کیش است که از ابتدای سال جاری تا اول اسفند ۱۷ هزار و ۸۵۳ تماس ثبت شده و از این میزان تماس صرفا بخشی از آن مربوط به شکایات است.

به گزارش ایرنا، ۷۶۷ دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش وجود دارد که ۵۶ درصد آن فرسوده و نیازمند نوسازی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha