۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85417437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ جوان منتخب جشنواره "جوانان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" درگیلان تجلیل شدند

رشت- ایرنا- ۲۸ جوان منتخب جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت استان گیلان امروز چهارشنبه در رشته‌های ادبیات، کارآفرینی، ورزشی، فعال جهادی اجتماعی، کنش‌گر رسانه و فضای مجازی، قرآن و اهل بیت(ع) در استانداری گیلان تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی در جلسه تجلیل یادشده گفت: مفتخرم دربین جوانانی هستم که پرچمدار پیشرفت گیلان هستند و در عرصه های مختلف چون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی درخشیده اند.

وی تصریح کرد: این افراد گام‌هایی مستحکم در جهت رشد و تعالی کشور و استان برداشته اند و استعدادهای خود را با کمک همه دست اندرکاران شکوفا ساخته‌اند و ما امروز شاهد درخشش آنان در رشته های مختلف هستیم.

وی با اشاره به فرارسیدن بهار قرآن و طبیعت، اظهار کرد: همه ما باید در عمل به وظیفه خطیر خود برای رفع دغدغه های جوانان این مرز و بوم به درستی عمل کنیم و بستر را برای رشد و تعالی کودکان، نوجوانان، جوانان و همه آحاد جامعه فراهم کنیم تا آرامش و امنیت برقرار شود.

عباسی تصریح کرد: در چله دوم انقلاب باید نگاهمان به سمت جوانان این سرمایه های اجتماعی باشد؛ آنان دستاورد مادی و معنوی نظام هستند؛ باید با قدردانی از این جوانان توانمند بتوانیم از هر فرصتی برای برآورده کردن خواسته های کسانی که برای ما افتخار آفرین و نخبه هستند بهره بگیریم.

استاندار گیلان اظهار کرد: باید خدمات انجام شده در بخش‌های فرزند آوری، وام اشتغال، ازدواج و مسکن اطلاع رسانی شود؛ مردم باید از خدماتی که این سازمانها و نهادها به مردم ارائه می کنند باخبر باشند.

عباسی گفت: غالب رسانه های استان نقدهای منصفانه ای دارند و تقوای سیاسی و فرهنگی در ورای مطالب آنها وجود دارد؛ اما برخی دیگر از این رسانه ها که در مسیر قانون قرار نگرفته اند فضایی ایجاد می کنند که مردم را بدبین و دلسرد کنند.

وی از کنشگران فعال فضای مجازی خواست: در موارد مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش آفرین باشند و عملکرد مثبت دولت و مسئولان را منعکس کرده و خلاء های موجود را مشخص کنند.

عباسی تصریح کرد: پروژه آزاد راه با تلاشهای شبانه روزی و تخصیص بودجه و اعتبارات به سرانجام رسید؛ اما برخی نارسانه ها بدنبال دلسرد کردن مردم هستند؛ این پروژه در توپوگرافی سختی اجرا شد و در آن معیشت مردم رودبار، روان شدن ترافیک این مسیر و حقوق اجتماعی مردم گیلان در نظر گرفته شد.

وی از مسئولان خواست از رسانه ها و کنشگران فضای مجازی فاصله نگرفته و با آنان ارتباط موثر برقرار کنند و در جلسات پرسش و پاسخ مواردی که مطرح می شود را مورد بررسی قرار دهند.

استاندار گیلان تصریح کرد: در بخش ورزشی نخبگان ورزشی بسیاری داریم که باید مورد تشویق قرار گیرند؛ طی ۲ سال گذشته از اعتبارات سفر برای تقویت زیرساختهای ورزشی استان هزینه شداین عملکردها باید بیان شود.

عباسی گفت: در این فضا می توان استعدادهای کودکان، نوجوان و جوانان کشور را شکوفا کرد؛ وظیفه داریم در بخش های مختلف، ادبیات، موسیقی، فیلم هنر و سایر عرصه ها منحصر به یک زاویه دید نباشیم و همه رشته ها و توانمندی ها و استعداد های استان را در نظر یگیریم و همه توجه خود را معطوف به کلان شهر رشت نخواهیم کرد؛ تلاش می کنیم امکانات در پهنه استان گیلان در جنوب، شمال، غرب و شرق و مرکز عادلانه توزیع شود.

وی تصریح کرد: جوانان پرچمدار پیشرفت و توسعه استان هستند به این معنی که آینده متعلق به جوانان است؛ ماراه را هموار و باز و زیرساختها را فراهم کرده ایم؛ بعنوان عضوی از مجموعه خدمتگذار دولت سیزدهم و یک گیلانی همه توان، تجربه، علم و ظرفیتهای استان را بکار خواهم گرفت تا جوانان ما برای یک زندگی در چله دوم انقلاب آماده شوند و از این انقلاب حفظ و صیانت کنند و افتخار کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha