۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۱۴
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85414643
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عرضه کالا با تخفیف ۲۵ درصدی در نمایشگاه‌های بهاره گلستان

گرگان- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان از عرضه کالا با تخفیف ۱۰ الی ۲۵ درصدی در نمایشگاه‌های بهاره استان خبر داد و گفت: نمایشگاه بهاره در هفت شهر گلستان برپا شده است.

درویشعلی حسن‌زاده یکشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ایام پایانی سال و ماه رمضان یکی از برنامه‌های صنعت، معدن و تجارت تامین، تولید و عرضه کالاها به‌ویژه کالاها و اقلام اساسی است که در همین راستا برپایی نمایشگاه‌های بهاره در دستور کار قرار گرفته است.

وی به برپایی نمایشگاه بهاره در شهرهای گرگان، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان، علی‌آبادکتول، گنبدکاووس و کلاله اشاره کرد و افزود: نمایشگاه بهاره در برخی از شهرهای استان آغاز به کار کرده و در تعدادی از شهرها نیز به زودی برپا می‌شود.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان؛ نمایشگاه‌های بهاره از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند و عمده کالاهای عرضه‌شده در این نمایشگاه‌ها مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و امثال آن است.

حسن‌زاده تاکید کرد: در شهرهایی که نمایشگاه بهاره برپا نشده فروش فوق‌العاده کالاها در دستور کار قرار گرفته که در همین راستا ۳۵۰ واحد صنفی در استان برای فروش فوق‌العاده اعلام آمادگی کردند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بهاره در مرکز استان از ۱۸ اسفند ماه جاری بازگشایی شده و تا ۲۵ اسفند از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب به مردم گرگان خدمات ارائه می‌کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه جلسات تنظیم بازار با محوریت استاندار گلستان و یا معاونت هماهنگی امور اقتصادی وی به صورت هفتگی برگزار می‌شود، یادآور شد: وضعیت تامین و عرضه کالاها در آستانه ماه رمضان و نوروز در استان بررسی و رصد شده و در صورت وقوع هر مشکل، اقدامات لازم انجام می‌شود.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه تکالیف دستگاه‌های اجرایی مسوول در حوزه تامین و نظارت بر کالاها در کارگروه تنظیم بازار مشخص است، خاطرنشان کرد: در طرح نظارتی نوروز محوریت بازرسی با صنعت، معدن و تجارت است و دستگاه‌های دیگر مانند اصناف، مرکز بهداشت، اداره‌کل حمل و نقل‌ و راهداری، پلیس اقتصادی، جهاد کشاورزی و شرکت نفت حضور دارند.

وی به اجرای طرح نظارتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد و توضیح داد: این طرح از ابتدای اسفند ماه شروع شده و همکاران ما در ۲ حوزه کالایی و خدماتی در حال انجام وظیفه هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: از ابتدای اسفند تا ۱۷ اسفند ماه جاری قریب به ۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده و در راستای آن ۴۴۹ پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی ۲۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.

حسن‌زاده گرانفروشی، عدم درج قیمت و قاچاق را عمده تخلفات بازار گلستان در آستانه ماه رمضان و نوروز اعلام کرد و گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بازار، موارد را به سامانه ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha