۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85409649
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نظارت ۱۰ تیم بازرسی بر بازار گنبدکاووس در ماه رمضان و عید نوروز
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس از تشکیل ۱۰ تیم بازرسی برای نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: این تیم‌ها توسط این اداره و اتاق اصناف و مشارکت برخی ادارات مرتبط مانند تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، روح‌الله کوهساری روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: فعالیت این تیم‌ها از اول اسفند ماه جاری آغاز شده و تا ۲۴ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از بازگشایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: فعالیت این نمایشگاه با بیش از ۱۲۰ غرفه و از استان‌های مختلف از عصر دیروز آغاز شده و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

نظارت ۱۰ تیم بازرسی بر بازار گنبدکاووس در ماه رمضان و عید نوروز
روح الله کوهساری رییس اداره صمت گنبدکاووس

کوهساری، آجیل و شیرینی، مواد پروتئینی، کیف و کفش، پوشاک، لوازم منزل، ترشیجات و میوه را از جمله کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه برشمرد و ادامه داد: قیمت کالاهای عرضه شده ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از بازار است.

به گفته وی، مکان نمایشگاه در محل انبارهای اداره غله واقع در کوی پلیس (پشت اداره گاز) گنبدکاووس است.

واحدهای صنفی متخلف گنبدکاووس ۲۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس همچنین از تشکیل ۴۸۲ پرونده تخلف ویژه واحدهای صنفی این شهرستان طی ۱۱ ماه گذشته خبر داد و بیان داشت: متخلفان به پرداخت ۱۹۹ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال جزای نقدی تعزیر شدند.

کوهساری افزود: بازرسان این اداره، طی ۱۱ ماه گذشته چهار هزار و ۲۳۳ مورد از واحدهای صنفی گنبدکاووس بازرسی کردند.

وی اضافه کرد: از مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده ۴۴۱ فقره آن مربوط به واحدهای صنفی باموضوع گرانفروشی، کم فروشی و درج‌نشدن قیمت و ۴۱ فقره آن هم در بحث قاچاق کالا بوده است.

به گفته کوهساری، ارزش پرونده‌های تخلف در بخش قاچاق کالا مبلغ ۸۵ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال بوده است.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha