۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85413308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قزوین: توسعه نیروی انسانی جامعه را متحول می‌سازد

قزوین - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: توسعه نیروی انسانی در هر سازمانی به تحول و تقویت جامعه منجر می‌شود که باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طیب ملکی پور روز شنبه در نشست با جمعی از رسانه‌های اندیشه ورز استان قزوین با تاکید بر لزوم تبیین وظایف رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: امروز به دلیل روایت‌های متعدد در فضای افکار عمومی بعضا شاهد بی‌انصافی در قضاوت هستیم و در این شرایط نقش و جایگاه رسانه رسانه روحیه بخشی به مردم و نشان دادن پیشرفت‌هایی است که به چشم نمی‌آید.

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات موجود در جامعه گفت: با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمت رسانی بهتر به جامعه برای این موارد برنامه‌ریزی شده که در آینده عملیاتی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری قزوین به اهمیت تشکیل میز احزاب، اتاق‌های فکر و هیات اندیشه ورز اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها باید کارشناسی شده و با تخصص همراه باشد تا نتایج مثبت و راهکارهای عملی از این نشستها استخراج شود.

ملکی پور به مشکلات جامعه فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: فرهنگیان بیشتر از آن که دغدغه معیشت داشته باشند، خواستار احیا، تقویت و جایگاه و شان خود هستند و لازم است با افزایش خدمات در این زمینه گام برداشته شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم قزوین در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهر قزوین ۳۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط از جمله ۱۰۰ هزار نفر از روستاهای منطقه پای صندوق‌های رای رفتند که جا دارد رسانه‌ها به تبیین و تشریح اهمیت آن بپردازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha