۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85412956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به جشنواره «سفره هفت‌سین» در یزد ۲۲ اسفند اعلام شد

یزد- ایرنا - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ششمین جشنواره بزرگ زیباترین سفره هفت سین در یزد خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۲۲ اسفند است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان  فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، «مصطفی زارع‌زاده» روز شنبه با اشاره به فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: جشنواره سفره هفت سین برای ششمین سال متوالی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، ارزش نهادن به آداب و رسوم ملی و کهن ایرانیان به همت سازمان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره برای نام‌نویسی می‌توانند از طریق سایت yazdfarhang.ir اقدام یا عدد ۷ را به شماره ۳۰۰۰۶۱۵۹ ارسال کنند.

زارع‌زاده افزود: پس از نام‌نویسی شرکت کنندگان در یک روز جمع می‌شوند و هر گروه زیباترین سفر و هنر خود را تزیین و به نمایش می‌گذارد و سپس توسط ۵ داور هر سفره به صورت تخصصی بررسی و به افراد برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد و هفت سفره هفت سین برتر نیز با رأی مستقیم مردم به عنوان زیباترین سفره هفت سین انتخاب می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت که زمان برگزاری جشنواره یاد شده ۲۵ اسفند و استقبال شهروندان در سال‌های گذشته از آن خوب بوده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha