کارشناسان امور جوانان استان‌های کشور در یزد گرد هم آمدند

یزد- ایرنا- نشست تخصصی روسای گروه و کارشناسان امور جوانان استان‌های سراسر کشور روز شنبه در یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه راهی جز گفت و گو و صحبت و همنشینی در باب موضوعات جوانان وجود ندارد گفت: با توجه به تغییرات گسترده نسلی که کشور ما همچون کشورهای دیگر بوجود آمده است امروز نیاز به همفکری و همنشینی داریم و باید برنامه‌ریزی خاص و ویژه‌ای برای آنها داشته باشیم.

" زهیر حاجی حسینی " در افتتاحیه این نشست با قدردانی از همه تلاش‌هایی که در حوزه جوانان انجام گرفته افزود: فضای مدرنیته و آسیب‌های مختلفی در کشور وجود دارد که نیازمند آسیب شناسی و گفت و گوها و همنشینی‌ها دارد و خوشحالیم که استان یزد میزبان یکی از این نشست‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری نشست‌های مختلفی در این زمینه در استان برگزار شد که شاهد اتفاقات خوبی نیز بودیم بیان کرد: نسخه‌های قدیمی در حوزه جوانان نیازمند بازنگری و نواندیشی است که قطعا نتیجه این نشست‌ها نیز در همین راستا است.

همچنین " روح الله رمضانی " مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از نقاط قوت جوانان، وجود کارشناسان خبره در ادارات کل ورزش و جوانان و وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور است که فعالیت دارند.

وی افزود: معاونت جوانان در سطح استان یکی از معاونت های پراهمیت و کارآمد است که شرط آن نمایش جایگاه در استان‌ها و انعکاس فعالیت‌ها در رسانه‌ها است زیرا یکی از ضعف های ما تحت پوشش قرار گرفتن اخبار ورزشی است.

تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌های دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در سال ۱۴۰۳ ، بررسی عملکرد سامانه ملی مشاوره و آموزش ازدواج «هم‌راه»، بررسی عملکرد سامانه ملی مشاوره و آموزش ازدواج «هم‌راه»، بررسی دستورالعمل‌های گروه مشاوره و خانواده، دستورالعمل‌های گروه برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی و بررسی عملکرد سامانه صدور مجوز فعالیت مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده از برنامه‌های این نشست ۲ روزه است.

همچنین مراسم اختتامیه این نشست فردا با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

استان یزد ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده، ۵۵ هیات ورزشی و ۱۰۰ تشکل فعال حوزه جوانان دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha