۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85412684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شلیک موشک «برکان» به پایگاه ارتش اسرائیل

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85412684
شلیک موشک «برکان» به پایگاه ارتش اسرائیل

تهران-ایرنا- حزب‌الله لبنان از شلیک موشک «برکان» به یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و مقاومت، مجاهدان ما صبح امروز ساعت ۶:۳۰ به وقت محلی با موشک «برکان» پایگاه صهیونیستی «البغدادی» در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که موشک به‌طور مستقیم به هدف اصابت کرد.

حزب‌الله لبنان روز گذشته نیز در بیانیه‌ های جداگانه از حمله به دست کم سه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی به نام های «الراهب»، «السماقه» «جل العلام» و اطراف آنها خبر داده بود. در حمله به پایگاه حل العلام از موشک «فلق۱» استفاده شد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین عصر دیروز اعلام کرد که اراده های توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «دیشون» درشمال فلسطین اشغالی را با موشک های کاتیوشا هدف قرار داد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha