خبرنگاران آذربایجان‌غربی در مرحله کشوری جشنواره ابوذر خوش درخشیدند

ارومیه - ایرنا - مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: خبرنگاران استان در مرحله کشوری نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با کسب ۲ عنوان شامل دوم موشن‌گرافی و سوم گزارش خبری خوش درخشیدند

جهانگیر اسلام پرست شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و مرتضی کارآموزیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی میثاق با شهدا - شهید مریم فراهانیان آبادان استان خوزستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این آیین و در بخش گزارش خبری «طاهره نویدآرین» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ارومیه با گزارشی با عنوان «دختران دیروزی؛ آرزوهای امروزی» توانست مقام سوم این بخش را کسب کند.

مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بخش گزارش یکی از پررقابت‌ترین بخش های این جشنواره بود، گفت: در نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۲۳ هزار اثر به این رویداد ارسال شده بود که هفت هزار اثر گزارش خبری بود.

وی افزود: هیات داوران این جشنواره در بخش موشن گرافی نیز «حسن شیخلو» از آذربایجان غربی را به عنوان نفر دوم این بخش معرفی کردند.

وی با بیان اینکه نتایج داوری مرحله استانی این جشنواره در آذربایجان‌غربی نیز مشخص شده اظهار کرد: مرحله استانی این جشنواره به زودی در آیینی و با تجلیل از نفرات برتر هر بخش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از هویت‌سازترین جشنواره‌ها در حوزه رسانه و فعالان این عرصه به شمار می‌رود.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار شد.

«مهار تورم ـ رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» از محورهای نهمین دوره از این جشنواره بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha