مولدسازی بهترین راه برای تکمیل پروژه‌های ورزشی است

تهران- ایرنا- عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی و رئیس مرکز ملی مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: مولدسازی راحت‌ترین و دست یافتنی‌ترین روش برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی است.

به گزارش ایرنا از سازمان خصوصی سازی، میثم پیله فروش در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور، اظهار داشت: همراهی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها و استانداران در حل بسیاری از مشکلات پروژه‌های ورزشی ارزشمند و تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: مولدسازی به مدیران کل استان‌ها این امکان را می‌دهد که اجازه فروش ملک را داشته باشند.

رئیس مرکز ملی مولدسازی تصریح کرد: با مولدسازی بسیاری از مشکلات استان‌ها حل خواهد شد و راهی جز مولدسازی برای اتمام پروژه‌ها نداریم.پیله‌فروش همراهی مدیران کل اقتصاد دارایی و استانداران را در حل بسیاری از مشکلات پروژه‌های ورزشی ارزشمند و تاثیرگذار دانست و خطاب به مدیران کل ورزش و جوانان استانها افزود: آئین نامه مولدسازی به خوبی و روشنی، در این زمینه مسیر را مشخص کرده است.

عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: همکاری شهرداری‌ها و استاندارها را در این زمینه نباید نادیده گرفت و می‌توان با فروش زمین‌های تحت پوشش ادارات کل، سالن‌های ورزشی نیمه تمام را بهره‌برداری کرد.پیله فروش تاکید کرد:امیدواریم استان‌ها از فرصتی که آئین نامه مولدسازی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ایجاد کرده است استفاده کنند.

وی گفت: استان خراسان رضوی در بحث زمین‌ها و پروژه‌ها و گرفتن مجوز خوب عمل کرده و این مهم به این دلیل بوده که هماهنگی بسیار خوبی میان استاندار، معاون عمرانی استاندار و نیز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی این استان که نقش دبیر کارگروه مولدسازی استان خراسان رضوی را دارد دیده می شود.

در این جلسه همچنین مدیران کل ورزش و جوانان استانهای یزد، هرمزگان، سمنان،خراسان رضوی، لرستان و اصفهان، مسائل خود درباره موضوع مولدسازی را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha