۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85411007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماندگاری: حقایق قرآنی در جامعه به درستی تبیین شود

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85411007
ماندگاری: حقایق قرآنی در جامعه به درستی تبیین شود

اراک - ایرنا - استاد حوزه و دانشگاه گفت: حقایق قرآنی در جامعه باید به درستی، بر اساس مستندات، با دلیل عقلی و با فهم تبیین و بیان شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری روز پنجشنبه در همایش نقش مردم در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی در سالن پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک، افزود: گذاره دینی باید با دلیل عقلی، نقل شود و قابل فهم باشد.

وی بیان کرد: اگر دین نقش هدایت دارد، مردم هدایت‌پذیر هستند و اگر اولیای اسلام ماموریتشان امامت است، مردم مامون و پذیرندگان آنها هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ۴۵ سال است که دنیا نتوانسته پرچم امامت و ولایت را پایین بیاورد و همه در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی مسئولند.

وی گفت: اگر با نیاز مردم حرف زده شود، پذیرش می‌شوند، اگر با ظرفیت مردم حرف زده شود، خوشحال می‌شوند و اگر با علاقه مردم حرف زده شود، جذب می‌شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: روحانیت باید سیره اولیای خدا را بیش از پیش معرفی کنند.س

حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: خدمت به مردم بالاترین تجارت است و نمایندگان منتخب مردم بدانند برای هر کرسی در مجلس شورای اسلامی، ۷۲ شهید تقدیم شده است و این افراد باید امانتدار رای مردم باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یک سوم مفاخر و بزرگان کشور از این استان به پا خواسته و این خطه بهشت مفاخر ایران است.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی افزود: موضوغ توجه به مهدویت به برکت انقلاب اسلامی رشد خوبی داشته و روز به روز در حال افزایش است.

وی بیان کرد: همه باید تلاش کنند تا از یاران واقعی امام زمان(عج) باشند و زمینه‌ساز ظهور ایشان باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: تعظیم شعائر الهی از دیگر مواردی است که به برکت انقلاب اسلامی مورد توجه جدی است.

حجت‌الاسلام خلیلی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سال ۱۳۵۹ تاسیس و تاکنون به وظایف خود به خوبی عمل کرده و دلیل این امر، فرموده‌های رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های مختلف است.

وی تاکید کرد: این شورا پای کار نظام است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: دشمنان توطئه‌ها و دسیسه‌های زیادی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال به کار گرفتند اما مردم شهیدپرور و ولایتمدار کشور و این استان بار دیگر با حضور گسترده خود، پرورش یافتگی مکتب امام حسین(ع) را به جهانیان نشان دادند.

در پایان این همایش از دست‌اندرکاران و موثرین در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha