۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۲۷
کد خبر: 85410619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر والیبال؛ چادرملو اردکان بر نیان الکترونیک مشهد غلبه کرد

یزد - ایرنا - تیم والیبال چادرملو اردکان در هفته بیشت‌وپنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران میهمان خود تیم نیان الکترونیک مشهد مقدس را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه چهارشنبه شب در سالن آیت‌الله خاتمی شهر اردکان برگزار شد و تیم چادرملو در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵ بر حریف پیروز شد.

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد مقدس باوجود تلاش زیاد تنها در ست دوم این مسابقه موفق شد حریف خود تیم والیبال چادرملو اردکان را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد.

این مسابقه با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر از تماشاگران اردکانی و مسئولان اجرایی و ورزشی برگزار شد و داور اول داود نافعی و داور دوم مهرداد شوشتری بود، همچنین نماینده سازمان لیگ، شهبار صدری و ناظر فنی و داوری نیز حمید راهجردیان بود.

سی و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه سی‌ام مهر امسال با حضور ۱۴ تیم ایفا سرام اردکان، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی‌پسند اصفهان، سایپا تهران، پیکان تهران، چادرملو اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک مشهد، هورسان رامسر و طبیعت و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی آغاز شد.

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد و مراحل پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

لیگ برتر والیبال؛ چادرملو اردکان بر نیان الکترونیک مشهد غلبه کرد

در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ دیدارهای مرحله گروهی بعد از ۲۶ هفته به پایان می‌رسد و علاوه بر این‌که هشت برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند، تیم‌های یازدهم تا چهاردهم جدول مرحله مقدماتی در پلی‌آف خاص برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده با هم رقابت‌ خواهند کرد.

در دیدارهای مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال سال جاری، هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبه‌رو می‌شوند و تیم‌های پیروز ۲ مسابقه از سه دیدار به مرحله بعدی راه خواهند یافت و در این مرحله تیم‌های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم به رقابت می‌پردازند.

در مرحله دوم پلی‌آف تیم‌های برنده مرحله نخست در سه دیدار به مصاف هم خواهند رفت تا تیم‌های پیروز ۲ مسابقه، به جمع چهار تیم برتر صعود کنند و در نهایت فینال این رقابت‌ها در یک دیدار برگزار می‌شود و دیدار رده‌بندی نیز برگزار نمی‌شود تا ۲ تیم بازنده مرحله نیمه‌نهایی به عنوان سوم مشترک اکتفا کنند.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha