۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبر: 85410547
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

عامل توهین‌ به یک مرکز آموزشی در یزد دستگیر شد

۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبر: 85410547
عامل توهین‌ به یک مرکز آموزشی در یزد دستگیر شد

یزد - ایرنا - رییس پلیس فتای یزد از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز علیه یکی از مراکز آموزشی در شبکه‌های اجتماعی استان خبر داد. 

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن ابوالحسینی گفت: مسئولان یکی از مراکز آموزشی استان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شده فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی مطالب توهین‌آمیزی را درباره آن مرکز آموزشی منتشر کرده است.

وی افزود: پس از بررسی اظهارات شاکی و مستندات موجود در پرونده، کارشناسان پلیس فتا متوجه شدند که یک فرد در فضای مجازی با ایجاد یک صفحه شخصی به توهین و هتک حرمت شهروندان از جمله این مرکز آموزشی اقدام کرده است.

رییس پلیس فتا یزد بیان کرد: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند و متهم پس از حضور در پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد اما پس از مواجه شدن با مستندات مربوطه جرم را پذیرفت و علت این کار را انتقام‌جویی اعلام کرد.

سرهنگ ابوالحسینی با اشاره به اینکه امنیت روانی مردم از خطوط قرمز پلیس است خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha