۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85409880
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: مردم در انتخابات خواب دشمن را پریشان کردند

همدان_ ایرنا_ استاندار همدان گفت: دشمن تلاش می‌کرد با سیاه نمایی مردم را از شرکت انتخابات باز دارد اما مردم بزرگوار ایران خواب دشمن را پریشان کردند و با مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی، شاهد برگ زرین دیگری در انقلاب‌اسلامی بودیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز چهارشنبه در همایش انس با قرآن که در زندان مرکزی همدان برگزار شد با قدردانی از مردم بابت مشارکت پرشور در پای صندوق های را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، افزود: حضور پرشور، رقابت سالم و امنیت پایدار از ویژگی‌های انتخابات اخیر بود.

نماینده عالی دولت در استان همدان در ادامه با اشاره به فعالیت های فرهنگی، هنری و آموزشی در زندان های کشور،گفت: زندان محیطی است که اسمش هم غمبار است، اما در زندان های ایران مددجویان تحت تعالیم ارزشمندی قرار دارند که کمک می کند تا پس از دوران حبس آنان بهتر به زندگی عادی بازگردند.

استاندار همدان با بیان اینکه اسرای ما در دوران دفاع مقدس از هیچ گونه حقوق انسانی برخوردار نبودند،اظهار کرد: در زندان‌های عراق به غیر از محدودیت های غذایی و بهداشتی، در دوران اسارت کتاب دعا و ادعیه ممنوع بود.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: قرآن در دوران اسارت در عراق موجب حفظ روحیه آزادگان بود و فرد را در مسیر رستگاری قرار می‌داد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای صلیب سرخ از روحیه بالای آزادگان ایرانی در زندان‌های عراق تعجب می کردند چرا که از تاثیرات قرآن بر روحیه زندانیان بی اطلاع بودند.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه زندانیان باید با قران مانوس شوند،تصریح کرد: در قرآن بقدری رمز و راز وجود دارد که می تواند ارتقا دهنده روحیه زندانیان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha