نظارت دستگاه قضائی سیستان و بلوچستان بر نحوه توزیع عادلانه کمک‌های مردمی در مناطق سیل زده

زاهدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخی مناطق سیل زده خدمات دریافت نکردند از نظارت مستمر دستگاه قضائی استان بر نحوه توزیع کمک‌های مردمی در مناطق سیل زده خبر داد.

مهدی شمس آبادی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ظرفیت نیروهای جهادی در این مناطق تکمیل است ونیاز به نیروی انسانی بیشتری نیست و از مردم نوع دوست تقاضا داریم کمک‌های خود را به این مناطق اعزام کنند.

وی افزود: به علت پراکندگی مناطق سیل زده با اقدام استانداری و هماهنگی دستگاه قضائی و نیروهای سپاه و هلال احمر تمامی کمک های مردمی در یک منطقه جمع آوری و متمرکز می‌شود تا بصورت عادلانه بین مردم در مناطق سیل زده توزیع شد.

دادستان زاهدان از برگزاری مانور امدادرسانی در منطقه نگور دشتیاری و مناطق سیل زده خبر داد و عنوان کرد: برای کمک و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در این مناطق امروز مانور امدادرسانی برگزار می‌شود تا همه مناطق خدمات مطلوبی دریافت کنند.

شمس آبادی مشکل اساسی در این مناطق را سوخت و اسکان سیل زدگان عنوان کرد و گفت: با کمک نیروهای امدادی و کمک های خیرین این مشکل بزودی حل می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha