۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85409427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قزوین ۱۳۰۰ ژیمناستیک کار بیمه شده دارد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
کد خبر: 85409427
قزوین ۱۳۰۰ ژیمناستیک کار بیمه شده دارد

قزوین - ایرنا - رئیس هیات ژیمناستیک قزوین گفت: این استان دارای یک هزار و ۳۰۰ ژیمناستیک کار بیمه شده است که بیشتر آنها در قزوین و البرز فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا کاسه گر شامگاه سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: رشته ژیمناستیک در همه شهرستان های استان فعال است و ۱۸ باشگاه خصوصی نیز در سه شهرستان قزوین، آبیک و البرز در این زمینه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران برتر رده های سنی مختلف به المپیاد ترامپولین و ژیمناستیک هنری کشور اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مناسب، میزبانی از تیم های ملی ژیمناستیک هنری و ترامپولین تبدیل به یکی از برنامه های همیشگی فدراسیون شده تا جایی که پس از اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک و اعزام آنها به مسابقات جهانی باکو، از امروز تا ۲۷ اسفندماه جاری این استان میزبان تیم ملی منتخب ترامپولین در شهر الوند خواهد بود.

وی به برخی از مشکلات موجود هیات ژیمناستیک استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از هزینه ها به این هیات تحمیل می شود که در شرح وظایف ما نیست همانند جریمه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی تامین اجتماعی که تاکنون و با زحمات زیاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون آن پرداخت شده است.

کاسه گر با اشاره به اینکه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان ۴۰۰ میلیون ریال به اعتبار این هیات تخصیص داده شده، تاکید کرد: جشنواره ژیمناستیک برای همه ( ژیم فورآل) ویژه دختران که از فردا به میزبانی استان البرز برگزار می شود به دلیل هزینه های زیاد، نماینده ای از قزوین به این جشنواره اعزام نخواهد شد.

ژیمناستیک فورآل (Gym For All) یا ژیمناستیک برای همه، شبیه ژیمناستیک آکروباتیک است با این تفاوت که همه ژیمناست های حرفه ای و غیر حرفه ای می توانند در آن شرکت کنند.

رییس هیات ژیمناستیک استان قزوین با اشاره به مهمترین برنامه های این هیات، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین رویدادهای پیش بینی شده برای این رشته، برگزاری مسابقات لیگ استانی در بخش بانوان و آقایان در ماه های خرداد و تیرماه خواهد بود که به طور همزمان آن را برگزار خواهیم کرد.

کاسه گر با اشاره به برگزاری اردوی اخیر آمادگی تیم ملی ژیمناستیک در قزوین، افزود: محمدرضا خیرخواه از بزرگان و نام آوران این رشته که سالیان سال به عنوان سرمربی ژیمناستیک کشور فعالیت دارد و عنوان های مختلف آسیایی و جهانی را برای نخستین بار برای ژیمناستیک کشور به دست آورد، از افتخارات این استان محسوب می شود و امیدواریم که بتواند سهمیه المپیک را در این رشته ورزشی کسب کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha