تشکل‌های مردمی در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارند

اراک - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در راستای اشاعه سبک زندگی ایرانی - اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارند و باید تلاش مضاعفی به کار گیرند.

به گزارش ایرنا، محمدعباسی عصر سه‌شنبه در نشست تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی استان مرکزی در سالن غدیر استانداری این استان در اراک، افزود: تشکل‌های مردم نهاد جزو گروه‌های خاص در جامعه هستند که در راستای خدمت به اقشار مختلف تلاش دارند و این قشر از جایگاه خاصی برخوردارند.

وی بیان کرد: تشکل‌های مختلفی از جمله اقتصادی و سیاسی در جامعه وجود دارد که هر کدام به دنبال منفعتی هستند اما تشکل‌های مردم نهاد، غیرانتفاعی و غیرسیاسی هستند که دنبال هیچ سود و منفعتی نیستند و در راستای حل مشکلات جامعه گام برمی‌دارند.

معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور ادامه داد: دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند اما جرات مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

عباسی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از پنج کشور قدرتمند دنیا است و دشمنان از این مسیر ترس فراوان دارند و در بحث اقتصادی نیزشکست خورده‌اند و امروز هرآنچه در توان دارند برای تغییر ذهن‌ها و ترویج فساد به کار گرفته‌اند.

وی گفت: تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در مقابله با توطئه‌های دشمنان در این مسیرها و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق نقش موثری دارند و باید تلاش مضاعفی از سوی آنها صورت گیرد.

معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور اضافه کرد: تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی بهره‌گیری از هنر را در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار دهند.

عباسی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر مردمی‌سازی امور تاکید ویژه دارند و باید کارهایی که مردم می‌توانند انجام دهند، دولت‌ ورود نکند.

در این نشست تشکل‌های مردم نهاد استان مرکزی و گروه‌های جهادی مسایل و مشکلات گروه‌های کاری خود را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha