۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85407652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸۱ مقاله به دبیرخانه همایش ملی آموزش علوم اجتماعی در یزد واصل شد

یزد- ایرنا - رئیس همایش ملی آموزش علوم اجتماعی در یزد گفت: مجموعا ۲۸۱ مقاله به دبیرخانه این همایش در استان واصل که از این تعداد ۷۱ مقاله توسط هیات داوران پذیرفته شد.

«علی اکبر کریمی زارچی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مقالات پذیرفته شده هشت مقاله به صورت سخنرانی و ۶۳ مقاله هم به صورت پوستر در همایش ارائه می شود.

وی هدف از برگزاری همایش یاد شده را آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در حوزه آموزش علوم اجتماعی، جلب توجه صاحبنظران و سیاستگذاران بخش های مرتبط به اهمیت استفاده از دستاوردهای نوین در بهینه سازی فعالیت های حوزه آموزش علوم اجتماعی عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان یزد با بیان اینکه همایش مورد اشاره ۱۵ اسفندماه در این دانشگاه برگزار می شود اظهار کرد: راهبردها و راهکارهای تحقق نظریه های حوزه آموزش علوم اجتماعی و شناخت ارزش‌ها و الگوهای مناسب، دستیابی به راهکارهای مناسب توسعه و ترویج آموزش علوم اجتماعی، ایجاد فرصت برای تولید و انتقال دانش در آموزش علوم اجتماعی و ایجاد فرصت برای رشد و بالندگی حرفه ای استادان و معلمان و دانشجو معلمان در زمینه آموزش علوم اجتماعی از محورهای این همایش است.

کریمی زارچی ادامه داد: این همایش با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور و با حضور ارائه دهندگان مقالات شفاهی، دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از تمامی اساتید، صاحبنظران، معلمان و دانشجویان در همایش یاد شده افزود: برگزاری ۲ کارگاه ، کاربرد هوش مصنوعی در آموزش علوم اجتماعی و کاربرد وسایل آموزشی از برنامه های دیگر آن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha