قدردانی عضو خبرگان رهبری از حضور مردم در صحنه انتخابات امسال

یاسوج- ایرنا- منتخب دور ششم و نماینده فعلی مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور باشکوه ، عزت آفرین و حماسی مردم فهیم و غیور این استان در صحنه انتخابات امسال قدردانی کرد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پیام خود آورده است: مردم فهیم و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد، آفرین بر شما و حضور حماسی شما امت غیرتمند استان در روز یازدهم اسفند و در صحنه انتخابات و مرحبا به شکوه و عزتی که برای استان آفریدید.

وی در این پیام خطاب به مردم کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرده است: مردم غیور استان، بالاترین سطح مشارکت در عرصه فاع و صیانت از انقلاب و با اقتدا به رهبر معظم انقلاب دام بقائه برگ زرینی در تاریخ حضور و حماسه شماست و یادآور ایام دفاع مقدس است.

وی یادآور شده است: باشد که مسئولان عالی نظام، قدر این امر را بدانند و دیگر اجازه توهین به آرای شما مردم عزیز را ندهند.

آیت الله ملک حسینی در پیام خود تاکید کرده است: این آبرو و آبرو بخشیدن به کشور گوارا باد.

منتخب خبرگان رهبری در کهگیلویه وبویراحمد همچنین در پیام خود افزوده است: وظیفه خود می دانم از تمامی اقشار و اصناف و ایلات و عشایر به ویژه روحانیت محترم استان که نسبت به حقیر لطف کرده و اعتماد کردند، قدردانی کنم.

آیت الله ملک حسینی در این پیام اورده است: همچنین از تمامی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که در این حضور شکوهمند نقش داشتند، تقدیر می‌ کنم و برای عزیزانی که به مجلس شورای اسلامی راه یافتند، آرزوی موفقیت در مسؤولیت سنگینی که مردم بر دوش آنان گذارده‌اند، دارم.

ملک حسینی یاداور شده است: برای همه عزیزانی که به شکل‌های مختلف نسبت به اینجانب از هیچ محبتی دریغ نورزیدند از خداوند متعال پاداش خیر و نیکو مسئلت می‌کنم.

وی در این پیام آورده است: لازم می دانم از حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ "محمد هادی رحیمی صادق" که با حضور کرامت مندانه، بستر را برای انتخابات مجلس خبرگان فراهم آوردند، نیز قدردانی کنم؛ عزیزی که پیشینه علم و خدمت و اخلاقشان نوید آینده‌ای درخشان را می‌دهد.

آیت الله ملک حسینی در این پیام آورده است: در پایان از تمامی دست اندرکاران انتخابات در امور اجرا، نظارت و امنیت که زمینه را برای این مشارکت پرافتخار فراهم آوردند، قدردانی می‌کنم و قدرت و قوه برای خدمت را از پروردگار متعال می‌طلبم.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با کسب ۳۱۵ هزار و ۶۷۸ رای و با کسب بالای ۹۴ درصد آرای ماخوزه منتخب مردم کهگیلویه و بویراحمد در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق دیگر داوطلب این انتخابات ۱۹ هزار و ۶۰۸ رای را کسب کرد.

طبق اعلام رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، از مجموع ۵۸۳ هزار واجد شرایط رای دادن در استان بیش از ۳۷۸ هزار نفر در این حضور حماسی شرکت کردند که معادل بیش از ۶۴ درصد افراد واجد شرایط رای استان است.

با شرکت ۶۴ و ۲۷ دهم درصد واجدان شرایط در انتخابات ۱۱ اسفند، این استان برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در کشور افزود.

از مجموع ۳۷۸ هزار و ۵۴۷ نفر شرکت کننده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شهرستان بویراحمد با ۲۷۲ هزار و ۵۵۳ نفر معادل ۷۲ درصد، شهرستان کهیگلویه بهمئی چرام و لنده با ۲۲۷ هزار و ۱۲۸ معادل ۶۰ درصد و شهرستان گچساران و باشت با ۱۸۹ هزار و ۲۷۳ نفر معادل ۵۳ درصد در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کردند.

از مجموع ۳۷۸ هزار و ۵۴۷ کهگیلویه و بویراحمدی‌های شرکت کننده در انتخابات ۱۹۲ هزار و ۴۰۱ نفر بانوان و بقیه آقایان بودند ..

۵۸۳ هزار و ۹۴۲ کهگیلویه و بویراحمدی شرایط رای دادن و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سطح این استان را داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha