نماینده خبرگان رهبری: حضور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد

یزد- ایرنا- نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات بار دیگر توطئه‌های شوم بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کرد.

به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی دفتر نماینده خبرگان رهبری در یزد، آیت الله " ابوالقاسم وافی " در پیامی از حضور آگاهانه مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکر کرد و نوشت: مردم شجاع ایران با این حضور گسترده، انقلاب را بیمه کردند و موجب شادی قلب حضرت ولی عصر (عج) شدند.

وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم از مردم متدین و شهیدپرور استان به خاطر حضورشان در صحنه‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با همه وجود تشکر کنم.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای ائمه جمعه و جماعات، روحانیت استان و مبلغان که در آگاهی بخشیدن به مردم نقش موثر ایفا کرده و دست اندرکاران انتخابات در رده‌های مختلف که با تلاش شبانه روزی خود رغبت برای شرکت همگان در انتخابات ۱۱ اسفند را فراهم آوردند از خداوند مهربان پاداش نیکو در دنیا و آخرت مسئلت دارم.

نماینده خبرگان رهبری: حضور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد

وافی بیان کرد: برادران وخواهران گرامی شما با حرکت آگاهانه‌ خود که پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای بود، انقلاب را بیمه کردید و قلب مبارک حضرت مهدی (عج) را خشنود ساختید، خداوند برکات نامحدودش را بر شما نازل فرماید و مسئولان را در ارائه‌ خدمات بیشتر به ملت بزرگ ایران و رفع مشکلات مادی و معنوی بیش از پیش موفق بدارد.

استان یزد یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha