حضور پُرشور خانواده فولاد مبارکه در انتخابات

اصفهان-ایرنا- کارکنان فولاد مبارکه اصفهان از ساعت‌های ابتدایی انتخابات در پای صندوق‌های رأی سیار مستقر در این مجتمع صنعتی حاضر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فولاد مبارکه، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با استقرار صندوق‌های سیار در نواحی آهن‌سازی، فولادسازی نورد گرم، نورد سرد و مجتمع فولاد سبا با حضور پرشور مدیران و کارکنان نواحی یاد شده پای صندوق‌های رأی برگزار شد.

حضور پُرشور خانواده فولاد مبارکه در انتخابات

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه شامگاه جمعه در این زمینه گفت: آفرینندگان صحنه‌های شور و عظمت و افتخار در پای صندوق‌های رای، امروز در واقع ترسیم‌گران مسیر رشد برای فردای میهن عزیزمان هستند.

علیرضا کاظمی افزود: فولاد مبارکه بعنوان مولود انقلاب اسلامی در شرایطی توانسته است مسیرهای رشد و پیشرفت را طی و خود را بعنوان شرکتی جهان‌تراز معرفی کند که بخوبی به تعالی و رشد کارکنان خود پرداخته است و آنها را انتخابگر، نکته سنج و دانا پرورانده و این کارکنان در حوزه تجهیزات فرایندها ها و طی کردن مسیرهای مختلف به خوبی می‌دانند که راه موفقیت، راه انتخاب است.

وی ابراز امیدواری کرد که نُخبگان و فرهیختگانی از میان نامزدهای انتخاباتی، با اراده ملت ایران برگزیده شوند و با قرار گرفتن در کرسی‌های مجلس و خبرگان رهبری، بهترین‌ها را برای عزتمندی و سربلندی ایران عزیز رقم بزنند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز گفت: امروز در تمام نواحی فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا که صندوق سیار در آنجا مستقر شد، شاهد حضور پرشور کارکنان بودیم.

محمدجواد براتی ادامه داد: کارکنان این مجموعه صنعتی همانگونه که نقش بسزایی در گردش چرخ صنعت فولاد و پیشرفته کشور دارند امروز هم تکلیف خود را با حضور پای صندوق‌های رأی بخوبی ادا کردند و به فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای حضور حداکثری در انتخابات لبیک گفتند.

وی اضافه کرد: حضور نمایندگانی که به قوانین و موضوع‌های اقتصادی کشور مشرف باشند، می‌تواند به وضع قوانین یا پیشگیری از وضع قوانینی که سد راه اقتصاد و صنعت کشور باشد، کمک کند.

به گزارش ایرنا، در انتخابات امسال ۷۳۹ داوطلب انتخابات مجلس تایید شدند که پس از انصراف تعدادی از آنها، امروز ۶۱۵ نفر ( ۶۸ زن و ۵۴۷ مرد) برای ۲۰ کرسی نمایندگی مجلس (۱۹ کرسی مربوط به استان اصفهان و یک کرسی برای ارمنی‌های جنوب ایران) به رقابت پرداختند.
فولاد مبارکهٔ اصفهان اکنون مواد اولیهٔ بیش از سه هزار کارخانه و کارگاه تولیدی کشور در صنایع لوله و پروفیل، نفت، گاز و پتروشیمی، خودرو، موتورهای الکتریکی، لوازم خانگی، فلزی سبک و سنگین، ساختمانی، غذایی، کشتی‌سازی و سازه‌های دریایی و … را تأمین می‌ کند.

این شرکت هر سال بخشی از محصولات خود را در راستای ارتقای کیفیت، برآورده کردن نیاز ارزی و حضور در بازارهای جهانی و توسعهٔ آن صادر می‌کند و با توجه به اعتبار کسب شده در بازار جهانی، اکنون پتانسیل و اعتبار لازم برای صادرات به بیش از ۳۸ کشور جهان را دارد.

این مجتمع که در ۷۵ کیلومتری جنوب‌ غربی شهر اصفهان، در زمینی به وسعت ۳۵ کیلومترمربع (۱۷ کیلومتر مربع سالن تولید) استقرار یافته، دارای ظرفیت تولید سالانهٔ ۱۰٫۳ میلیون تُن انواع محصولات فولادی تخت، گرم و سرد نوردیده، قلع‌اندود، گالوانیزه و رنگی از ضخامت ۰٫۱۸ تا ۱۶ میلی‌متر است.

فولاد مبارکه یکی از معدود شرکت‌های فولادسازی ایران است که توانسته است مالک زنجیره کاملی در تولید فولاد از معدنکاری سنگ‌آهن تا نورد فولاد باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha