یاسوج؛ شهر گردشگرپذیری که هنوز خود را برای میزبانی مهیا نکرده است +فیلم

یاسوج-ایرنا- مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که به پایتخت طبیعت معروف است و سالانه میزبان گردشگران زیادی است که با وجود خیابان های پر از چاله و نامرتب هنوز خود را برای پذیرایی از گردشگران تعطیلات نوروز مهیا نکرده است.

به گزارش ایرنا، شهر یاسوج برف گیر و در منطقه سردسیری استان واقع است که بدلیل زیرساخت های نامناسب مبلمان شهری با بارش برف و باران برخی از این زیر ساخت ها و خیابان ها تخریب می شود که بنابه وظیفه مدیریت شهری باید بهنگام نسبت به بازسازی آنها اقدام کرد.

برخی از خیابان های شهر یاسوج نیز بدلیل عملیات خدمات شهری همانند؛ فاضلاب شهری، آب، برق، گاز و مخابرات کنده کاری شد که هنوز پس از گذشته ۶ ماه اقدام مناسبی صورت نگرفته است.

بلوار انقلاب تا بلوار شهید اورنگ و حتی ابتدای خیابان امیرکبیر یاسوج که یکی از خیابان های پرتردد شهروندان به خصوص گردشگران و مسافران است اما نه تنها خیابان مناسبی ندارد بلکه بخشی از خیابان که در فیلم قابل مشاهده است پس از چند ماه هنوز بازسازی نشده است همچنین در بخشی از این بلوار شلوغ ماشین های سنگینی پارک هستند که موجب ناراحتی شهروندان و حتی بی نظمی شهری است.

تعطیلات نوروز نزدیک است و هر ساله این شهر میزبان گردشگران استان های همجوار و مرکزی کشور است این در حالی است که مدیران این شهر اقدامات لازم برای نو نوار شدن شهر انجام ندادند.

یاد نوروز ما را به خانه تکانی ها و نونوار شدن می اندازد و همه ما خود را برای نورز آماده می کنیم، همینطور دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را به منظور تامین رفاه و آسایش شهروندان در ایام نوروز به کار بگیرند حتی دستگاه‌های خدمات رسان ضمن پرهیز از انجام هر گونه حفاری جدید، نسبت به ترمیم و بازسازی نوارهای حفاری باقیمانده در سطح شهر اقدام کنند.

فضای شهری و منطقه باید تغییر و تحول خاصی به خود ببیند و با فضاسازی، نصب اِلمان، روشنایی، تنظیف، گل‌کاری و فضای سبز خود را برای این ایام آماده کنند چرا که استان ما سالانه میزبان بیش از سه هزار گردشگر است و مناسب و ایمن بودن جاده ها نقش اساسی در رضایت مردم و جذب گردشگران خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha