سردارقاآنی: مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت ملی را افزایش می‌دهد+ فیلم

مشهد- ایرنا - فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشارکت حداکثری امنیت و قدرت ملی کشور را افزایش می‌دهد و دشمن را که از ماه‌ها قبل به اشکال مختلف در راستای تضعیف حضور مردم تلاش می کرد، مایوس خواهد کرد.

به گزاش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی پنجشنبه شب درهمایش گرامیداشت شهدای فاطمیون در مشهد افزود: حضور قوی و محکم، صحنه ای است که دشمنان تلاش می‌کنند با مایوس کردن رزمندگان در این جبهه خود غالب شوند.

وی ادامه داد: رفتار دشمن اثبات کننده این است که حضور در انتخابات می‌تواند بسیار موثر باشد.

فرمانده نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: مجموع جنایات ۷۵ ساله صهیونیست‌ها باعث طوفان الاقصی شد. این عملیات نشان داد مجاهدان فلسطینی چگونه قدم به قدم قوت یافته در بعد نظامی و عملیاتی، امور صنعتی و فنی و از همه مهمتر ابعاد دینی و معنوی رشد یافته‌اند.

وی افزود: در این عملیات دنیا متعجب شد و دوست و دشمن نیز امتحان شدند و مجبور شدند جایگاه خود را در خصوص موضوع فلسطین روشن نمایند.

سردار قاآنی گفت: وقتی عملیات، شروع شد همه جریان‌های مقاومت منطقه پای کار حمایت از فلسطین آمدند و امروز می‌بینیم که یمنی‌ها که ۱۶۵۰ کیلومتر با اسرائیل فاصله دارند برد موشک‌های خود را تا اسراییل نیز رسانده‌اند.

فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: یکی از ابعاد و آثار این عملیات آن بود که بسیاری از مردم در جهان به تفکرو شناخت اسلام واداشته شدند که این دین چگونه مکتبی است که چنین جوانانی را تربیت کرده است.

وی گفت: دشمنان، فکر می‌کردند حماس حداکثر یک ماه و نیم دوام بیاورد اما امروز در یک جنگ نابرابر در آستانه ماه پنجم هستند. قهرمانان فلسطین پنج ماه است ایستادگی کرده اند و اگر دشمن خواسته باشد به جنایات خود استمرار دهد قدرت حماس آنقدر هست که بایستد تا اراده خود را به جهان کفر تحمیل نماید.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: مسیری که شهدای مقاومت طی کردند جنگ مقاومتی بود نه یک جنگ معمولی. در چنین نبردی هرچه فشار بیشتر باشد جلوه قهرمانانه نیز بیشتر نمود می یابد. درغزه مردم، مواد غذایی حداقلی هم ندارند اما محکم و عزتمندانه ایستاده‌اند.

وی افزود: جنایات اسرائیل مدافعان روغین حقوق بشر را رسوا کرد که حتی قطعنامه آتش بس موقت را وتو می‌کنند.

سردار قاآنی با بیان اینکه ما بر آمار تلفات صهیونیست‌ها تسلط داریم، افزود: بعضی وقت‌ها آمارهایی که مسئولان رژیم غاصب صهیونیستی از تلفات خود در جنگ غزه ارائه می‌کنند، دست کم پنج برابر کمتر از آمار واقعی است.

وی ادامه داد: مسیر سرنگونی و اضمحلال این رژیم غاصب بیشتر شده است و جنگ درونی آنها زمانی بیشتر خواهد شد که جنگ تمام شود به همین دلیل است که نخست وزیر آنها تلاش می‌کند، جنگ تمام نشود.

سردار قاآنی گفت: امروز غزه و طوفان الاقصی در حقیقت میدانی است که آیات قرآن و واقعیت وجود بشر را تفسیر می‌کند برای همین است که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئله غزه مسئله اصلی دنیای اسلام است. پیروز این جنگ فلسطین و شکست خورده قطعی رژیم صهیونیستی است.

همایش گرامیداشت شهدای فاطمیون با حضور فرمانده سپاه قدس در برج سپید مشهد برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha