انتخابات یکی از کارکردهای جهاد تبیین است

اراک -ایرنا- رییس مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج گفت: انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است و یکی از کارکردهای جهاد تبیین، همین انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار « فضل‌الله کفیل» روز سه‌شنبه در اجتماع بزرگ برگزار کنندگان انتخابات اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر افزود: امیدواریم همانطور که مردم در ۲۲ بهمن امسال نشان دادند، برای رقم زدن انتخابات باشکوه به میدان بیایند.

وی بیان کرد: علت سلامت در انتخابات ایران اسلامی این است که یک جمعیت انبوه در قالب هیات نظارت و بازرسی، امر مهم انتخابات را برعهده دارند.

رییس مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج گفت: برگزاری انتخابات در ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی، از سالم‌ترین انتخابات بوده است.

سردار کفیل درباره اینکه گفته می‌شود، چه نیازی به مشارکت و انتخابات است و چرا دشمنان تلاش دارد انتخابات با حداقل مشارکت مردم برگزار شود، افزود : از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی سه چالش، را آمریکا با ایران داشته که شامل حضور مردم، تحریم و براندازی بود و دشمنان از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی و ایران اسلامی را تحریم کردند.

وی بیان کرد: هر چالشی که دشمنان برای ما ایجاد کردند با حضور مردم به فرصت تبدیل شد و در مقابل تحریم‌ها، همه نیازها تامین و کشور به خودکفایی رسیده است.

رییس مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج گفت: تبدیل کردن تحریم به فرصت موجب شد تا کشور نیازهای خود را در داخل تهیه کند از جمله تولید موشک نقطه زن، پیشرفت درعلم ژنتیک و هوا و فضا که در سایه تحریم به دست آمد.

سردار کفیل، با بیان اینکه جمهوری اسلامی در منطقه تصمیم‌گیر نهایی است، افزود: دشمنان نه تنها از پیشرفت ایران ناراحت بلکه از پیشرفت‌های ما عصبانی هستند.

وی بیان کرد: اکنون در دولت خدمتگزار، بستر خدمت به مردم بیشتر فراهم شده و امروز دشمنان، جنگ با افکار را آغاز کرده‌اند و این جنگ شناختی است.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: اگر دشمن در جنگ‌ شناختی موفقیت کسب کند دیگر نیاز به جنگ زمینی و فیزیکی وجود ندارد.

سردار کفیل افزود: باید مسلح به جنگ شناختی شد و درمان آن یک نسخه است و آن هم جهاد تبیین است.
وی بیان کرد: در جنگ شناختی، باور، ایمان و اراده جوانان مورد هجوم قرار می گیرد بنابراین باید برای جوانان با جهاد تبیین، اعتماد سازی شکل گیرد و این مهم نباید منحصر به انتخابات باشد.

استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر دنیا است و هیچ انقلابی در جهان، نتوانسته از دهه سوم خود عبور کند اما ما در میان دهه پنجم هستیم و افق روشن را می بینم.

«فرزاد مخلص الائمه» افزود: انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که توانسته جهت‌گیری خود را حفظ و به آرمانهای خود وفادار باشد.

وی بیان کرد: ۲۹ هزار نفر در انتخابات استان مرکزی همکاری دارند که ۱۸ هزار نفر از این تعداد، عوامل اجرایی انتخابات هستند که در فرایند انتخابات حضور دارند.

استاندار مرکزی گفت: روز جمعه ۱۱ اسفندماه همه مردم برای سربلندی ایران اسلامی به میدان می آیند تا بار دیگر حماسه آفرینی کنند.

مخلص الائمه با اشاره به روند برگزاری انتخابات، افزود: ساعت حضور عوامل اجرایی در محل اخذ آرا، ۲ ساعت قبل از آغاز رای گیری است.

وی بیان کرد: امسال اولین انتخابات در دولت سیزدهم شکل می‌گیرد که آمادگی در سطح بالا و سطح آموزش پذیرفته و قابل قبول است.

استاندار مرکزی گفت: هیچ دوره ای عوامل اجرایی انتخابات به اندازه این دوره کامل، ملزومات آنها تهیه نشده و چند تمرین انتخاباتی، برگزار شده است.

مخلص الائمه افزود: فعالان رسانه ای استان برای افزایش مشارکت مردم در کنار عوامل اجرایی قرار دارند و روز جمعه، به ویژه از ساعت هشت تا قبل از ظهر، رسانه‌ها فضا را به دست بگیرند و برای مشارکت مردم همکاری کنند.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات و انتخاب آگاهانه و اصلح، از وظایف ملت است و مردم می توانند در یک روز، تمامی اعضای یک قوه را انتخاب کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha