آیت الله اراکی: استان مرکزی از ظرفیت فرهنگی مجلس خبرگان استفاده کند

اراک - ایرنا- نماینده مجلس خبرگان رهبری و نامزد ششمین دوره انتخابات این مجلس در استان مرکزی گفت: مجلس خبرگان برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی متعددی تهیه کرده است و استان مرکزی باید از ظرفیت فرهنگی این مجلس بیشتر استفاده کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «محسن اراکی» شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری بیان کرد: مهمترین وظیفه مجلس خبرگان رهبری مربوط به نهاد رهبری است، در کنار این وظیفه خطیر این مجلس ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و اقدامات بسیار گسترده‌ای در زیرمجموعه مجلس خبرگان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: گروه اقتصادی مجلس خبرگان بسیار فعال است و طرح بانکداری اسلامی با مشورت کارشناسان اقتصادی متخصص تهیه شده است.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در خصوص مسائل فرهنگی نیز طرح‌های متعددی تهیه شده است که جدید و بسیار اثرگذار است و مسئولان و صاحب نظران استان مرکزی نیز می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

آیت الله اراکی اظهار کرد: به عنوان نمونه جریان فکری حاج قاسم سلیمانی زمینه فرهنگی بسیار گسترده‌ای داشت که توسط این مجلس پایه‌گذاری شده بود و در ادامه حرکت عظیم اجتماعی را در این خصوص شاهد بودیم.

وی گفت: اقدامات این مجلس معطوف به کشور نیست و کارهای متعددی از نظر فرهنگی و سیاسی در کشورهای مختلف انجام شده است و بسیاری از تأثیرگذاری‌های منطقه و نیز حمایت از تشیع حاصل تلاش و برنامه‌های این نهاد است.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حمایت از تشیع در جهان و همسو شدن با این قضیه یکی از اقدامات مهم مجلس خبرگان است که برای این منظور برنامه‌ریزی‌های دقیقی شده بود.

آیت الله اراکی عنوان کرد: مجلس خبرگان در ظرفیت‌های قابل توجهی دارد که نیاز است از این منابع به نحو مطلوب تر و بیشتری استفاده شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha