مهران رجبی: رای بدهیم و همیشه برای فتنه‌ دشمن آماده باشیم

تهران- ایرنا- مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر حضور قطعی خود در انتخابات پیش‌رو، گفت: باید کار درست را انجام دهیم و با رای دادن همیشه برای فتنه‌ دشمن آماده باشیم.

مهران رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره اهمیت مشارکت و حضور در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: اگر ما در انتخابات شرکت کنیم علاوه بر اقتدار و عظمت کشور، دل دشمنان این مرز و بوم هم ناشاد می‌شود، از طرفی حضور حداکثری در انتخابات باعث وحدت و انسجام ملی و افزایش امنیت و خیر و برکت در جامعه می‌شود. 

ما همیشه برای فتنه‌ دشمن باید آماده باشیم. به هر حال هزینه‌های هنگفت و سنگینی کرده‌اند تا بهره ببرند

رجبی گفت: دشمن با ماهواره‌هایی که ایران را رصد می‌کند، می‌خواهد برنامه‌ریزی کند که ما چه کاری انجام دهیم و چه کاری انجام ندهیم، می خواهند آنچه دلشان می‌خواهد را اعمال کنند و به مردم ما تحمیل کنند، هیچ‌کدام در راه رضای خدا نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر کمی جست‌وجو و تحقیق کنیم متوجه می‌شویم، بسیاری از ماهواره های جهان روی ایران متمرکز است. استقرار این همه ماهواره بر روی ایران مفهوم دارد و اگر ما ضد اهداف آنان عمل کنیم به مقصد رسیده‌ایم.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: همیشه و در همه حال باید منتظر و آماده برای فتنه‌های دشمن باشیم. به هر حال آنها هزینه‌های هنگفت و سنگینی کرده‌اند تا از نتایج آن بهره ببرند که اسمش برای ما فتنه است.

وی تاکید کرد: نباید نگران فتنه‌هایی که در راه است باشیم؛ باید کارمان را درست انجام دهیم و با رای دادن از تمام کسانی که بددل هستند تا مسئولان رژیم کودک‌کش صهیونیستی، خواب راحت را بگیریم. با رای دادن ما این فتنه‌گران و رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواب راحتی نخواهند داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha