۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۲۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85395632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: هدف از آبگیری سد ژاوه تقویت دشت‌های شرقی کردستان است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: هدف از آبگیری سد ژاوه تقویت دشت‌های شرقی استان کردستان است و این سد در سفر آینده رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به سریش آباد، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان که در مسجد جامع سریش آباد برگزار شد، اظهار کرد : حدود ۱۶ سال از احداث سد ژاوه می گذرد و از هفت دی سال گذشته رفع مشکلات زیست محیطی که مانع بهره برداری این سد شده بود را آغاز کردیم.

استاندار کردستان بیان کرد: قرار بود سکوی مسافربری ایستگاه راه آهن قروه اجرا شود که به دلیل برودت هوا این برنامه به فروردین سال آینده موکول شد.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم سریش آباد نماد بصیرت و همراهی انقلاب و حمایت از رهبری هستند، افزود: یکی از مولفه های موفقیت و سعادتمندی هر فردی شناخت دوره و عصر خویش است و این یکی از نیازهای امروز جوانان ما به شمار می‌رود.

استاندار کردستان ادامه داد: اگر امروز ایران بعد از ۴۵ سال در دنیا پرچمدار جریان مهم و اثرگذاری شده و به عنوان نماد مقابله با استکبار شناخته شده است به عنصر شناخت دوران بر می‌گردد.

وی اضافه کرد: بعد از پایان جنگ سرد، ایالت متحده نظمی را ایجاد کرده بود که همه در چارچوب منافع او حرکت می کردند ولی عده ای جوان تحت مدیریت سردار سلیمانی پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی و استکبار را به جهانیان نشان دادند.

زارعی کوشا یادآور شد: نقد بزرگ ما به دولت گذشته از لحاظ جریان سیاسی نیست از نظر قوت قلب دادن به دشمن بود و این نگاه برگرفته عدم شناخت از شرایط امروز کشور بوده است.

استاندار کردستان بیان کرد: افرادی در داخل و خارج از کشور که انقلاب و رهبر ایران را می شناسند متوجه فتنه و تفرقه های دشمنان علیه ما هستند.

زارعی کوشا گفت: رسالت ما ایجاد زمینه مناسب رقابت واقعی انتخابات است و امیدواریم مشارکت بالا هم توسط مردم محقق می شود.

وی با بیان اینکه رسالت مردم انتخاب اصلح است، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی ریل گذار حرکت کشور است و مردم باید نمایندگانی انتخاب کنند که اولویت های امروز کشور را می شناسند.

استاندار کردستان با بیان اینکه اختلافات سیاسی ضربه زیادی به این شهر زده است، گفت: نباید وارد عرصه اختلاف شده و اجازه شکل گیری دو قطبی سازی های مضر را بدهیم.

زارعی کوشا از جوانان سریش آباد خواست طرح رویداد فرهنگی یا هنری که در سطح ملی برگزار شود را به دستگاه های فرهنگی ارائه دهند تا سال آینده به اجرا درآید.

در این مراسم نماینده اقشار مختلف به بیان مشکلات شهر سریش آباد و کم توجهی نسبت به آن پرداختند و اعلام کردند این مسائل هیچ گاه مانع از شرکت مردم ما در انتخابات نشده است و بی شک سریش آبادی ها بیش از ۹۰ درصد ۱۱ اسفند پای صندوق های رای حاضر می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha