مردم نباید دغدغه معیشت و اشتغال داشته باشند

یاسوج- ایرنا- نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: مردم حق شان این است که دغدغه اشتغال و معیشت نداشته باشند و زندگی با رفاه داشته باشند

نستهن مقدم روز شنبه در دیدار با خبرنگاران مرکز خبرگزاری ایرنا در یاسوج، افزود: با شناخت نسبی که از نیازها و مشکلات و مطالبه های درست مردم دارد به جد یک برنامه طراحی شده که مبتی بر برنامه ای سه مقطعی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بوده که نسبت به اجرایی شدن آن اقدام ویژه خواهد شد.

وی افزود: شاید کمتر کسی بتواند ادعا کند که همه ظرفیت های این حوزه مهم را شناخته باشد. بیکاری، فقر عمومی و یک سری آسیب های جدی است که در زندگی مردم وجود دارد.

مقدم تصریح کرد: می طلبد یک اقدام جهادی و انقلابی در حوزه انتخابیه داشته باشیم. نه اینکه در این حوزه انتخابی کاری انجام نشده بلکه کلید خدمت، توسعه و عمرانی در این چهار دهه اتفاق افتاده است.در پیش از انقلاب شهرستانی وجود نداشت اما این کافی نیست.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تصریح کرد: نماینده باید در کنار دستگاه های دیگر نه در جای دستگاه های دیگر باشد، نماینده نباید کلنگ بزند بلکه ناظر بر کلنگ زنی باشد.

وی ابراز کرد: به برنامه اجرایی یک پروژه در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و زیرساختی باید بسیار توجه کند، این رویکرد رونق اقتصادی و ایجاد شغل و توانمند شدن مردم این حوزه را به دنبال خواهد داشت.

مقدم تصریح کرد: نباید اجازه داد مواد خام استان ما خارج بشود و در جای دیگری تبدیل به محصول بشود و ما کارگران رده پایین آن ها باشیم. چون کانون خانواده های ما هم دچار آسیب می شود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: وقتی مرد خانواده به دلیل نبود کارخانجات مجبور می شود به استان استان دیگر برود و این خواست نظام ما نیست.

وی ادامه داد: با توزیع عادلانه ثروت و فرصت و ایجاد فرصت های کار و توسعه صنعت هم محصول تولید کنیم و از انتقال مواد خام که هزینه بر است، جلوگیری کنیم.باید قبول کنیم که تاالان ما مدیران ناکارآمد بوده ایم.

مقدم تاکید کرد: نماینده با هر تخصص تحصیلی باید ابتدا موضوع نمایندگی و نماینده بودن را در سطح کلان ملی و بین المللی ببیند چون تصمیماتی که یک نماینده می گیرد و رای ای که به یک طرح برای تصویب می دهد، بسیار تاثیر گذار در زندگی مردم و امور کشور است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: نگاه یک نماینده باید نگاه ملی باشد و در بحث نمایندگی باید تنها به عدد ۱۰۰ نگاه کند و باید آسیب ها را ببیند و نوجه کند که ما کجا آسیب پذیر هستیم، مردم کجا گله دارند و مطالبات عمومی کجاست.

وی عنوان کرد: باید دید در عدم تحقق برنامه های پنج ساله کجا کم کاری شده است، هر جا عدم کارایی در حوزه وظیفه دولت می بینیم ناشی از کم کاری مجلس است چون مجلس یک وظیفه مهم قانون گذاری و نظارت دقیق بر قوانین دارد.

مقدم تاکید کرد: مجلس نهادی بسیار قدرتمند است و اختیار طرح سوال دارد از شخص اول اجرایی کشور رئیس جمهور، وزرا، سازمان‌های مستقل را دارد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ابراز کرد: یک نماینده در سطح ملی باید برنامه های ملی را مورد توجه ویژه داشته باشد، مجلس محلی است که قانون وضع می شود و برای اجرای دقیق و منظم و مستمر این قانون جدیت به خرج بدهد.

وی افزود: بخشی از مشکلاتی که ما امروز در جامعه داریم یا ناشی از قوانینی است که امکان اجرایی ندارند و نیاز به بازنگری و اصلاح دارند و یا نظارت کافی بر آن ها نبوده است و منجر به انحراف در سطح دستگاههای اجرایی می شود.

مقدم عنوان کرد: برای استفاده از فرصت ها و ظرفیت هایمان نگاه باید ملی باشد، تمرکز بی رویه و پراکنش بی رویه صنعت در کنار کلان شهرها اتفاق افتاده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha