۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85394539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بختیاری‌زاده: برابر فولاد برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: برای سه امتیاز بازی با فولاد با جان و دل بازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سهراب بختیاری‌زاده چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان اظهار کرد: فولاد تیم با کیفیتی است و همیشه می‌تواند خطرناک باشد.

وی افزود: برابر استقلال تهران در یک بخش‌هایی خیلی خوب بودیم و در بخش‌هایی باید بیشتر کار کنیم و سعی داریم برابر فولاد اشتباهات بازی با استقلال را نداشته باشیم.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان گفت: بازی فردا برای هر ۲ تیم سخت است اما می‌خواهیم بهترین استفاده را از امتیاز میزبانی ببریم، فولاد شاید این هفته‌ها به هم ریخته باشد اما تیمی با ریشه و بزرگ است و همیشه می‌تواند خطرناک باشد.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه تمرکز ما روی تیم خودمان است و باید برای گرفتن سه امتیاز تلاش کنیم، گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده هرگز برای مساوی بازی نمی‌کنیم و چنین چیزهایی هیچ وقت در تفکر من نبوده و نیست.

وی اظهار کرد: ما نسبت به باشگاه، مردم آبادان و خودمان تعهد داریم، با احترام به فولاد خوزستان با تمام وجود برای سه امتیاز تلاش می‌کنیم، باید احساساتمان را کنترل و با تمرکز کار کنیم و به دنبال سه امتیاز بازی باشیم و نباید اجازه دهیم که فولاد بتواند به ما ضربه بزند.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان گفت: هفته به هفته باید تلاش کنیم تا تیم بهتر شود، با توجه به شرایطی که بازیکنانمان داشته‌اند انتظار دارم بازی خوبی انجام دهند.

وی در خصوص‌ جذب بازیکن خارجی گفت: اعتقاد من این است بازیکن نگرفتن بهتر از این است که بازیکن بی‌کیفیت جذب کنیم اما در روزهای آینده تلاش می‌کنم بازیکنانی که جذب می‌کنیم به تیم کمک کنند و این برای من مهم است که بازیکن به قوانین ما احترام بگذارد و از لحاظ فنی به ما کمک کند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته هفدهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha