دبیر قرارگاه مسکن کشور از پروژه‌های نهضت ملی این حوزه در یزد بازدید کرد

یزد- ایرنا - دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و دبیر قرارگاه مسکن کشور روز چهارشنبه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در یزد بازدید کرد.

به گزارش ایرنا "روح‌الله اکبری" به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولان از روند ساخت و ساز سایت ۳۷۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن با عنوان پردیس زندگی دیدن کرد.

عملیات اجرایی در این سایت در دیماه سال گذشته با حضور رییس جمهور در یزد آغاز شد که وسعت آن حدود ۳۷۷ هکتار است که حدود ۶ هزار و ۴۰۰ مسکن به صورت ویلایی در این شهرک ساخته می شود.

واحدهای این شهرک دارای یک طبقه حیاط دار و به صورت سه خوابه است که ساخت آنها تا مرحله سفت کاری انجام و جهت تکمیل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

در فاز نخست ساخت ۵۹۶ واحد در زمین به وسعت ۵۰ هکتار در حال اجرا است که در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ اماده تحویل به متقاضیان شود.

همچنین دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و دبیر قرارگاه مسکن کشور از سایت ۱۹۲ واحد نهضت ملی مسکن دانه سا و سایت یکهزار و ۲۱۶ واحد شهید محمدخانی شهر یزد هم بازدید و در جریان روند عملیات ساخت واحدهای این سایت ها قرار گرفت.

در استان یزد مجموعا ۱۴۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند که ۵۶ هزار نفر از این تعداد پس از پالایش، تایید نهایی شدند؛ طرح های نهضت ملی مسکن در استان توسط سه کارگزار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، سازمان همیاری های شهرداری و بنیاد مسکن پیگیری می شود.

استان یزد در طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشرو است؛ نخستین واحدهای این طرح در قالب ۴۰ واحد در کمتر از ۱۰ ماه آماده و به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha