هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب به مدال آوران بازیهای آسیایی از خراسان رضوی اهدا شد

مشهد- ایرنا-استاندار خراسان رضوی هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب به ۱۸ مدال آور بازیهای آسیایی و پارا آسیایی از خراسان رضوی را اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو در سال ۲۰۲۳ میلادی افزود: این استان دارای ظرفیت های بسیاری است و امروز شاهد بخشی از آن در حوزه ورزش هستیم و بر همین اساس لازم است تا از تلاش تمام دست‌اندرکاران، مدیران و ورزشکارانی که با تلاش خود، برای نظام مقدس اسلامی و استان افتخار آفرینی کردند، قدردانی شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران در نتیجه تلاشها و از خود گذشتگی ها، قله ها را تسخیر کردند و این در حالی است که شاهد افتخار آفرینی در صحنه های دیگر علمی، فرهنگی و اقتصادی دیگر در سطح استان نیز هستیم و این اتفاق با تلاش و صبر به نتیجه رسیده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه ورزش و به خصوص بازیهای آسیایی شاهد تلاش ویژه ای از سوی توانیابان بودیم که این موضوع ارزش بیشتری دارد زیرا آنان با صبر، تلاش و کوشش بیشتری برای جبران محدودیت های جسمی در راه رسیدن به افتخار تلاش کردند که این اقدام آنان دارای ارزش بیشتری است.

نظری با اشاره به اینکه ورزشکاران مدال آور بیشتر از قشر جوان و نوجوان هستند افزود: این ورزشکاران می‌توانند الگوی شایسته ای برای هم نسلان خود باشند و به همین دلیل رفتار و کردار آنان با توجه به الگو بودن، دارای حساسیت بیشتری است.

وی ادامه داد:دچار انباشت گرفتاری ها از گذشته هستیم و برای رفع عقب ماندگی ها باید شرایط موجود را نیز در نظر گرفت، بر همین اساس باید منابع مورد نیاز برای تکمیل این طرح ها تامین شود و بر همین اساس لازم است تا انسجام فکری بین همه بخشها وجود داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و مسکن و تاثیر آن در معیشت خانواده ها گفت: در موضوع مسکن، شرایط بسیار خوبی فراهم شده است و ورزشکاران نیز با توجه به قوانین موجود در نهضت ملی مسکن می‌توانند از آن بهره مند شوند.

نظری افزود:در خصوص اشتغال هم باید مبتنی بر تمایل و استعداد افراد از ورزشکاران بهره برد و در این مسیر اگر لازم است باید شرایط آموزش مهارت نیز فراهم شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی نیز در این آیین گفت:یکی از دغدغه های مهم ورزشکاران موضوع اشتغال و مسکن است که امیدواریم در این خصوص نیز اقداماتی انجام شود.

علیرضا تاج فیروز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که حضور در ورزش اراده میخواهد افزود:جانبازان و توانیابان در این دوره تلاش بسیاری به خرج دادند که نتیجه آن ارتقای رتبه کشورمان از سوم به دوم در مسابقات پارا آسیایی بود.

وی ادامه داد: ورزشکاران استان به خصوص جانبازان و توانیابان باعث افتخار ورزش شدند به خصوص خانم صفایی که در شطرنج مدال‌های ارزشمندی را به دست آوردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با اشاره به موضوع اهدای ۱۸ هدیه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدال آوران گفت: بخش دیگری از هدایا نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان تهیه شده است همچنین پرداخت تسهیلات بانکی نیز در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha