۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85393826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

در صورت جنگ در مناطق شمالی، برق ۶۰ درصد از اراضی اشغالی قطع خواهد شد

تهران- ایرنا- یک رسانه رژیم صهیونیستی با اشاره به گزارش مقامات این رژیم تخمین زد که در صورت جنگ در مناطق شمالی، برق ۶۰ درصد از اراضی اشغالی قطع خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی در گزارشی از هشدارهای «اوریئل بوسو» وزیر بهداشت این رژیم در صورت جنگ در مناطق شمالی اراضی اشغالی پرده برداشت.

این مقام صهیونیست با ابراز نگرانی از وضعیت بیماران نیازمند به دستگاه های تنفس مصنوعی پیش بینی کرد که قطعی برق می تواند حدود ۴۸ ساعت طول بکشد و تا سه هفته نیز ادامه داشته باشد.

مدیر شرکت برق «نوگا» رژیم صهیونیستی نیز بتازگی نگرانی خود را از حملات حزب الله به تاسیسات و نیروگاه های برق این رژیم ابراز داشت و گفت که در صورت ادامه جنگ علیه نوار غزه، کمبود برق و گاز در انتظار شهرک نشینان صهیونیست خواهد بود.

«شائول گُلدشتاین» در گفت وگو با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به شهرک نشینان صهیونیست توصیه کرد که علاوه بر ذخیره سازی بنزین و پر کردن باک خودروها، باتری های بزرگ برقی نیز خریداری کنند.

مدیر شرکت برق نوگا در سرزمین های اشغالی فلسطین با بیان اینکه « ما حرف های حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را شنیدیم و گفته هایش را باور می کنیم» افزود: وقتی او می گوید که به تاسیسات حیاتی سیستم برق اسرائیل ضربه خواهد زد، به خوبی می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند.

پیشتر روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به خسارت گسترده به تاسیسات برق ناشی از حملات حزب الله به شمال فلسطین اشغالی اشاره و اذعان کرد که از زمان شروع جنگ، موشک‌های شلیک شده به سمت منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی سبب وارد شدن خسارات سنگین به خطوط انتقال و تاسیسات برق شده و به تبع آن قطعی جریان برق را به همراه داشته است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان فرار کرده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha