۱۵۰ زائر زرندیه‌ای عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: ۱۵۰ نفر از بسیج اقشار این شهرستان با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار حمید رسولی روز سه شنبه حاشیه اعزام این کاروان اظهار کرد: این تعداد زائر با همکاری ادارات، نهادها و سازمان‌های مختلف و خیرین به صورت کاروانی راهی سفر راهیان نور شدند.

وی هدف از اردوهای راهیان نور را تبیین سیره شهدا و امام شهدا، انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: با توجه به استقبال بسیار بالای خانواده‌ها و جوانان از برنامه‌هایی که به صورت اردویی برگزار می‌شود باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت بگیرد که عملیات فرهنگی با زمینه‌ها و ظرفیت‌های اردویی ترکیب شوند.

فرمانده سپاه زرندیه اظهار داشت: با حضور در فضای معنوی مناطق عملیاتی جنوب کشور که آغشته به خون شهدا است باید حداکثر استفاده و بهره را در این سفر داشته باشیم زیرا که امنیت امروز کشور مدیون فداکاری جانبازان و رزمندگان و نتیجه خون شهیدان است.

رسولی ادامه داد: اردوهای راهیان نور، بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و ضرورت دارد در این اردوها، فرهنگ جهاد و شهادت برای جوانان تبیین شود.

شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد و وسیع ترین شهرستان استان مرکزی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha