فرمانده سپاه شهدا: دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی تمام‌نشدنی است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: دشمنی استکبار جهانی و نظام سلطه بین الملل با ایران اسلامی، تمام نشدنی است و آنان از هر فرصتی برای مقابله با روند رو به رشد این انقلاب شکوهمند، استفاده می کنند.

به گزارش ایرنا، سردار محمدحسین رجبی روز شنبه در همایش پرچم‌داران اندیشه در حسینیه ثارالله ارومیه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای وقوع انقلاب تاکنون در ۴۵ سال گذشته همواره با ملت ایران دشمنی کرده اند و دنبال این بودند که فرصت ها را به تهدید تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین حربه های دشمنان در مقابله با ایران اسلامی، رخنه کردن در صفوف متحد ملت ایران بود که البته مردم بصیر، این توطئه آنان را همواره خنثی کرده اند.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین فرصت هایی که دشمنان درپی تبدیل کردن آن به تهدید بوده اند، اقوان مختلف بود که البته دراین خصوص نیز شکست خورده اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: ما باید توجه داشته باشیم که با وحدت و انسجام ملی می توانیم قدرتمندانه در مقابل دشمن بایستیم و با توطئه های بی شمار آنان مقابله کنیم.

سردار رجبی تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم محور اصلی تامین امنیت هستند و لازم است تا همگان هوشیارانه در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی گفت: نشست های وحدت بخش علمای شیعه و سنی ضمن تقویت وحدت و اتحاد، فرصتی برای تبیین مسائل روز جامعه نیز به شمار می رود که این نشست ها باید روز به روز بیشتر شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha