۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱:۴۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85388180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شیخ نعیم قاسم: از کمک به غزه دست بر نمی‌داریم

۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱:۴۶
کد خبر: 85388180
شیخ نعیم قاسم: از کمک به غزه دست بر نمی‌داریم

تهران- ایرنا- شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان از حمایت از غزه دست برنخواهد داشت.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از المنار، شیخ نعیم قاسم افزود: حزب الله تسلیم تهدیدهای دشمن اسرائیلی نمی‌شود و از حمایت از غزه دست بر نخواهد داشت.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اضافه کرد: هیچ بحثی درباره مرزهای جنوبی مگر پس از توقف کامل تجاوز نظامی به غزه وجود نخواهد داشت.

وی همچنین گفت: همه تهدیدهای (رژیم) اسرائیل چیزی جز فشار روانی و کسب دستاورد بدون ورود به جنگ گسترده نیست، البته به این معنی نیست که اسرائیل هیچ‌گاه به فکر گسترش دایره جنگ نباشد ولی در حال حاضر قادر به این کار نیست.

پیش تر بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود: حملات هوایی کنونی این رژیم به مناطقی در لبنان، پاسخ نهایی تل‌آویو به اقدامات مقاومت نیست و این رژیم به مواضع ارتش لبنان هم حمله خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha