۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85389415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب‌الله: راهی جز مقاومت مسلحانه وجود ندارد/همچنان ثابت قدم هستیم

تهران - ایرنا -معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که هیچ راهی جز مقاومت مسلحانه در مقابله با ظلم و استکبار رژیم اشغالگر در خاک فلسطین و دیگر مناطق وجود ندارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «المنار»، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز در مراسم یادبود فرماندهان شهید با تاکید بر ضرورت مقاومت مسلحانه تصریح کرد: مقاومت مسلحانه زمانی که مزین به اصول و ایمان و آمادگی برای فداکاری باشد، به اذن خدا پیروز خواهد شد.

وی افزود: ما می خواهیم زمین و انسان را با هم آزاد کنیم، این آزادی وقتی که با گذشت سال ها، جانفشانی و تقدیم شهدا محقق شد، با خاورمیانه‌ای مستقل و خالی از وجود رژیم صهیونیستی رو به رو خواهیم شد.

معاون دبیرکل حزب الله با بیان اینکه عملیات «طوفان الأقصی» ضعف رژیم صهیونیستی را آشکار و مقدمات نابودی این رژیم را فراهم کرد، گفت که این رژیم در اوج (به گفته خود) قدرت، غیر نظامیان و کودکان را شهید می‌کند و توان مقابله با رزمندگان را ندارد و این به معنای شکست است.

«شیخ نعیم قاسم» اضافه کرد که مقاومت پس از گذشت ۴ ماه، همچنان ثابت قدم است و برای تحمیل خسارات شدید در صفوف دشمن، مبارزه می کند.

به گزارش ایرنا، دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه به مناسبت سالگرد شهدای فرمانده گفت: ما در قلب یک نبرد واقعی قرار داریم، در جبهه‌ای که طول آن بیش از صد کیلومتر و شهادت تعدادی از مبارزان مقاومت بخشی از نبرد است.ما نیز در هدف قراردادن نیروهای متخاصم اسراییلی هیچ محدودیتی نداریم.

وی با بیان اینکه دشمن باید بداند که در این مساله فراتر از حد خود رفته است، تصریح کرد: هدف دشمن از قتل غیرنظامیان، فشار آوردن بر مقاومت و توقف اقدامات آن است، زیرا اهداف تمام فشارها از هفتم اکتبر تاکنون توقف جبهه جنوبی است. پاسخ به این کشتار باید تداوم نبرد در جبهه‌ها باشد.

سید حسن نصرالله گفت: مقاومت لبنان از قدرت موشکی گسترده و دقیق برخوردار است و این موشک‌ها از کریات شمونه گرفته تا ایلات می‌رسند.

وی با بیان اینکه بهای تسلیم شدن بسیار سنگین، گران، خطرناک و سرنوشت‌ساز است، افزود: تسلیم شدن به معنای ذلت، بردگی و اهانت به کوچک و بزرگ ما و همچنین آبروی ما است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha