دبیر شورای فرهنگ عمومی: یاد و خاطره شهدا باید زنده بماند

خرم آباد - ایرنا - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: یاد و خاطره‌ شهدا باید زنده بماند و همه دستگاه‌ها در این زمینه فعال باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمجید امامی شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید داوود عبدالهی با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، افزود: این عزیزان در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم، تاکید کرد: همه دستگاه‌ ها باید زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فعالیت کنند.

سرهنگ دوم «داوود عبداللهی»، فرمانده یگان امداد مریوان بود که در درگیری و حمله آشوبگران در سال گذشته مجروح شد، پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های سنندج به علت شدت جراحات وارده به فیض شهادت نایل آمد.

پیکر این شهید پس از تشییع در جمع پرشکوه مردم کردستان راهی لرستان شد و روی دست مردمان قدرشناس این دیار بدرقه و به خاک سپرده شد.

شهید عبدالهی ۲ فرزند دارد، پسر ۱۰ ساله و دختری ۲۰ ساله که حالا داغ یتیم شدن روی دوش شان سنگینی می‌کند، اما همسر شهید همچنان پایدار است و تلاش می‌کند برای بچه‌هایش هم مادر باشد و هم از این‌ پس پدر.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha