شمشیرکشان اجیر شده جوان بوکسور را ناکار کردند + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - بازسازی صحنه حمله به جوان بوکسوری که مورد ضرب و شتم ۲ نفر از اراذل و اوباش با شمشیر قرار گرفته و یک انگشتش قطع شده بود، امروز/سه‌شنبه/ انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در حاشیه این بازسازی صحنه در جمع خبرنگاران گفت: چندی پیش یک جوان ۲۸ ساله در غرب تهران توسط ۲ شرور سابقه‌دار با شمشیر و قمه در مقابل محل سکونتش مورد حمله قرار گرفت.

سرهنگ سعید راستی ادامه داد: در این حمله، جوان بی‌گناه مورد ضربات سنگین شمشیر از ناحیه اعضای بدن شامل دست‌ها، پا و سر قرار گرفته و انگشت دستش قطع و عصب‌های دست‌ها و یک پای این جوان نیز آسیب می‌بیند.

به گفته وی، به محض وصول خبر این شرارت هولناک، تلاش‌های کارشناسان تیم‌های عملیات سازمان اطلاعات تهران به منظور شناسایی ضاربین آغاز و پس از سه شبانه روز اقدامات میدانی، ۲ شرور شناسایی و دستگیر شدند.

بازسازی صحنه حمله ۲ ضارب به یک بوکسور/ قطع انگشت دست با شمشیر

وی یادآور شد: این اراذل در مقابل دریافت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به اجاره فردی در آمده‌ بودند تا نسبت به ضرب و جرح این جوان اقدام کنند.

سرهنگ راستی تاکید کرد: تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اجیر نمودن این شرورها کرده کماکان از سوی پلیس ادامه دارد.

یکی از شاهدان ماجرا که خانمی جوان است، در مورد این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: من داشتم در منزل فیلم می‌دیدم که صدای کمک کمک شنیدم؛ از پنجره به بیرون نگاه کردم و دیدم ۲ نفر با شمشیر به جان یک پسر جوان افتاده‌اند.

وی ادامه داد: سریع با پلیس و اورژانس تماس گرفتم و بعد از فرار کردن این ۲ ضارب، یک پتو برای فرد مصدوم آوردم.

خصومتی با کسی نداشتم

امیر که بوکسوری جوان است و مورد ضرب و شتم این ۲ شرور قرار گرفته است، به خبرنگار ایرنا گفت: چهارشنبه چهارم بهمن از باشگاهی در سعادت آباد به سمت خانه می‌آمدم، البته حواسم نبود که این ۲ نفر مرا با موتو تعقیب می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی به کوچه محل سکونت خود رسیدم، ۲ نفر شمشیر بدست سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت به سمتم حمله ور شدند و با شمشیر به سرم زدم، آنها هیچ صحبتی نمی‌کردند و فقط می‌زدند حتی وسایل با ارزش همراهم را هم سرقت نکردند.

به گفته این مضروب، چند دقیقه‌ای کتک خوردم و چند ضربه به سرم خورد و یک انگشتم نیز قطع شد.

بازسازی صحنه حمله ۲ ضارب به یک بوکسور/ قطع انگشت دست با شمشیر

وی ادامه داد: من فقط می‌گفتم چرا؟ اما این افراد با شدت تمام فقط مرا می‌زدند.

این بوکسور جوان افزود: این افراد را پلیس دستگیر کرد و گفتند که ۴۰۰ میلیون ریال پول گرفته‌اند تا مرا بزنند.

سرهنگ راستی در پایان این بازسازی صحنه جرم تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با جرایم خشن به صورت قانونی برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha