۱۳۳ طرح عمرانی و زیربنایی در شهرستان رزن به بهره برداری رسید

همدان-ایرنا- همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۳۳ پروژه عمرانی با اعتباری حدود سه هزار و ۷۰ میلیارد ریال با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان رزن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار همدان روز شنبه به مناسبت دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در سفر به شهرستان رزن اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال در شهرستان رزن ۱۳۳ پروژه با اعتباری حدود سه هزار و ۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد و عملیات اجرایی هشت پروژه با اعتبار هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال نیز آغاز شده است.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: امروز طی آیینی کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن شهر رزن انجام شد و بهسازی روستای خورونده و سالن ورزشی این روستا، خانه امید بازنشستگان شهر رزن و بلوار خلیج‌فارس از پروژه‌های دهه‌ی مبارک فجر شهرستان رزن نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: بهسازی بیش از ۹۲ درصد از روستاهای شهرستان رزن انجام شده است.

۱۳۳ طرح با حضور استاندار همدان در شهرستان رزن بهره برداری شد

استاندار همدان یادآور شد: هزار و ۴۳۳ طرح مختلف همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که از این تعداد هزار و ۳۵۰ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۸۳ طرح آغاز شد.

وی ادامه داد: از مجموع طرح های دهه فجر امسال هزار و ۳۷۲ طرح عمرانی با اعتبار ۱۱۰ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال و ۶۱ طرح اقتصادی با ۲۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی مشارکت قوی آینده ای روشن» برگزار شد.

قاسمی فرزاد افزود: در دهه‌ مبارک فجر در استان همدان ۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی تحویل متقاضیان شده است.

۱۳۳ طرح با حضور استاندار همدان در شهرستان رزن بهره برداری شد

بهره‌برداری از پروژه‌ بهسازی روستای خورونده

وی ادامه داد: همچنین امروز طرح بهسازی روستای خورونده از توابع شهرستان رزن به مساحت ۲۵ هزار مترمربع و با تامین اعتبار از محل اعتبارات دولتی و مشارکت مردمی به بهره‌برداری رسید.

برگزاری آئین بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای خورونده

استاندار همدان گفت: سالن ورزشی روستای خورونده از توابع بخش دمق شهرستان رزن پس از سال‌ها بلاتکلیفی با اهتمام دولت مردمی و انقلابی ایران قوی طی آیینی به بهره‌برداری رسید.

۱۳۳ طرح با حضور استاندار همدان در شهرستان رزن بهره برداری شد

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه‌ نهضت ملی مسکن شهر رزن

قاسمی فرزاد افزود: عملیات اجرایی فاز دوم پروژه‌ نهضت ملی مسکن شهر رزن در ۹۲ قطعه‌ و ۳۳۶ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شد.

برگزاری آئین افتتاح بلوار خلیج‌فارس شهر رزن

وی ادامه داد: پروژه‌ بلوار خلیج‌فارس شهر رزن شامل تملک و عملیات زیرسازی به طول هزار و ۵۰۰ مترمربع، آسفالت‌ریزی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و جدول‌گذاری به طول سه هزار و ۴۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

۱۳۳ طرح با حضور استاندار همدان در شهرستان رزن بهره برداری شد

افتتاح خانه امید بازنشستگان شهرستان رزن

استاندار همدان گفت: خانه امید بازنشستگان کشوری این شهرستان در راستای ارائه خدمت به قشر فرهیخته بازنشسته در شهرستان رزن در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی احداث و به بهره‌برداری رسید.

۱۳۳ طرح با حضور استاندار همدان در شهرستان رزن بهره برداری شد

آئین بهره‌برداری از واحدهای نهضت ملی مسکن روستایی رزن

قاسمی فرزاد افزود: یک واحد مسکونی در روستای فارسجین به نمایندگی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن روستایی شهرستان رزن به بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان روز شنبه به مناسبت ایام‌الله دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر برای افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه‌ شهرستان رزن، با استقبال رسمی فرماندار این شهرستان و امام جمعه دمق، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی وارد شهرستان رزن شد.

شهرستان رزن در ۷۰ کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha