استاندار همدان: ۸۵۲ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به شهرستان رزن اختصاص یافت

همدان - ایرنا- استاندار همدان گفت: ۸۵۲ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به این استان ( مردادماه ) برای شهرستان رزن در نظر گرفته شد.

 به گزارش جمعه ایرنا «علیرضا قاسمی‌فرزاد» در سفر به شهرستان رزن با حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان با محوریت مصوبات سفر رییس جمهور اظهار داشت: هدف از سفر به شهرستان‌ رزن، این است که با همراهی نماینده شهرستان‌ در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی مصوبات سفر رییس جمهور به استان با جزئیات طرح ها و پروژه‌ها، مرور و تبیین شود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از توان مجموعه خود برای جذب اعتبارات سفر رییس جمهور به استان همدان استفاده کنند.

استاندار همدان پیش بینی کرد تا آذرماه، حدود یک هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان، دریافت خواهد شد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: قرار دادن بیمارستان شهرستان رزن در فهرست طرح های نیمه‌تمام، در سفر رییس جمهور به استان به جد پیگیری شد.

وی گفت: تکمیل و توسعه طرح های کشت گلخانه‌ای در شهرستان رزن در اولویت سازمان جهاد کشاورزی استان باشد.

استاندار همدان افزود: ۵۰ قطعه زمین دولتی در شهر رزن توسط اداره راه و شهرسازی این شهرستان برای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن معرفی و به ۱۶۴ متقاضی تحویل داده شده است.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: در حوزه طرح نهضت ملی مسکن، قطعات زمین برای ۱۳۵ متقاضی قرعه کشی شده و در روزهای آتی به متقاضیان تحویل می شود.

وی ادامه داد: راه‌های مواصلاتی ۲۷ روستا در شهرستان رزن، آماده آسفالت است.

 استاندار همدان بیان کرد: هشت سال گذشته یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان رزن راه اندازی شده، این در حالی که با روی کار آمدن دولت سیزدهم هشت واحد تولیدی در داخل و سه واحد تولیدی دیگر در خارج از این شهرک رزن احداث شده است.

بهره‌برداری و افتتاح گلخانه سبزی و صیفی

گلخانه سبزی و صیفی روستای آغچه حصار (پاینده) شهرستان رزن با حضور استاندار همدان بهره‌برداری شد.

گلخانه سبزی و صیفی در زمینی به وسعت پنج هزار و ۱۰۰ متر مربع و ظرفیت سالانه ۱۷۸ تُن و ایجاد پنج فرصت شغلی بهره برداری شد.

سه میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی این طرح هزینه شده که یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل تبصره  ۱۸ پرداخت و مابقی آورده مجری طرح بوده است.

 بهره‌برداری شرکت پاک شیمی سردرود

 در سفر استاندار همدان به رزن شرکت پاک شیمی سردرود، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بخش مرکزی شهر رزن بهره‌برداری شد.
 

شرکت پاک شیمی سردرود واقع در بخش مرکزی شهر رزن در زمینی به وسعت پنج هزار و ۸۰۰ متر مربع با ظرفیت سالانه ۲۰۰ تُن، هزینه کرد حدود ۲۰ میلیارد تومان و پیش‌بینی میزان اشتغال ۱۵ نفر اجرا شد.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha