۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85382987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: مشکل ۳۰ ساله عظیمیه گره گشایی شد

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۰
کد خبر: 85382987
استاندار قزوین: مشکل ۳۰ ساله عظیمیه گره گشایی شد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مشکل ۳۰ ساله برخی از اراضی مسکونی استان از جمله عظیمیه امروز به همت دولتمردان و با آغاز عملیات زیرساختی، گره گشایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز شنبه در مراسم آغاز عملیات برق رسانی و آبرسانی شهرک عظیمیه که با حضور وزیر راه و شهرسازی همراه بود، تاکید کرد: موضوع عظیمیه از همان روزهای آغازین کار دولت سیزدهم در دستور کار استان قرار گرفت تا جایی که امروز و با تدابیر انجام شده شاهد مرتفع شدن مشکلات آن هستیم.

وی اضافه کرد: موضوع تامین آب و برق این منطقه هزینه زیادی می‌خواهد، از وزیر راه و شهرسازی تشکر و قدردانی داریم که ورود جدی به این مساله داشتند و امیدواریم با وجود حمایت های وزارت راه و شهرسازی با هدف تامین اعتبارات مورد نیاز، همچنان اینگونه حمایت ها ادامه داشته باشد.

استاندار قزوین ادامه داد: برای ساخت و ساز فضای شهرک عظیمیه و فضاهای پیرامونی آن مثل کنارگذر شمالی قزوین وارد عملیات ساخت و ساز مسکن شویم تا قیمت مسکن و عرضه آن در استان کنترل شود.

اعلایی با اشاره به اینکه در استان قزوین با بالا بودن نرخ اجاره مسکن روبرو هستیم و راه حل آن نیز تامین مسکن مورد نیاز است، افزود: تعاونی‌هایی که امکان رفع مشکلات آنها وجود داشته، مشکل آنها حل شده اما برخی دیگر از تعاونی‌ها طی سال های گذشته متاسفانه کارها را قانونی پیش نبرده اند و رفع موانع آنها نیز دشوار شده است.

مشکلات ۷۰ درصد شهرک‌های پیرامونی قزوین حل شده است

مهدی رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: ۷۰ درصد مشکلات شهرک‌های اقماری و پیرامونی قزوین با پیگیری دولت سیزدهم و تدابیر قانونی، حل و فصل شده است.

وی اضافه کرد: بخش اعظمی از مشکل شهرک‌هایی مانند عظیمیه قزوین به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد و هرکاری که لازم باشد برای رفع موانع آن انجام خواهیم داد.

وزیر راه و شهرسازی روز شنبه به همراه هیاتی و به منظور بازدید از پروژه آزادراهی قزوین - تنکابن، واگذاری و بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان، عملیات آماده سازی ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در سه شهرستان استان، افتتاح طرح‌های راهداری، بازدید از عملیات خدمات زیربنایی در شهرک عظیمیه، حضور جشن جوانی جمعیت و شرکت در نشست شورای مسکن به استان قزوین سفر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha